با حضور نویسنده اثر و منتقد ادبی

کتابی که رهبر معظم انقلاب بر آن تقریظ نوشت در رشت نقد و بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب « آن بیست و سه نفر» در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: نشست نقد ملی کتاب «آن بیست و سه نفر» و بررسی آن با حضور نویسنده ومنتقد اثر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.۲۵۰-۳۴۰ - Copy

بدن آرا ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه شعرخوانی و نشست نقد و بررسی کتاب «آن بیست و سه نفر» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و همیاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود.

وی همچنین اظهار داشت: کتاب «آن بیست و سه نفر» برگرفته از خاطرات خود نوشت احمد یوسف زاده در دوران اسارت توسط بعثی هاست که با حضور حمیدرضا شکار سری، منتقد اثر ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۱ شهریور در مجتمع خاتم الانبیاء رشت نقد و بررسی خواهد شد.

«آن بیست و سه  نفر» حکایتی است واقعی از زندگی ۲۳ نوجوان که در عملیات بیت‌المقدس به اسارت درآمده‌اند. در حقیقت این کتاب سندی است از زندگی ۲۳ رزمنده که سال‌های شیرین نوجوانی‌شان را در اسارتگاه‌های عراق گذراندند. نگاه به جنگ از قاب نوجوانی ۱۷ ساله، روایتی جدید از جنگ عراق با ایران است که بیش از هر چیزی تلخی و بی‌رحمی جنگ را تلنگر می‌زند.

گفتنی است همزمان با دهمین سالگرد سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان کرمان از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «آن بیست و سه نفر» رونمایی شده بود.

بنا بر اعلام مسئولان شرکت عموم در این نشست بلامانع است.

Share