در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

پیروزی ارزشمند ملوان مقابل راه آهن در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران ملوان بندر انزلی توانست با یک گل راه آهن تهران را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دیدار تیم های فوتبال راه آهن تهران و ملوان بندر انزلی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که قضاوت این دیدار را غلامرضا جباری با کمک های حسین طالقانی و ایوب غلام زاده بر عهده داشت.malavan

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن در این دیدار از ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، مهدی جعفرپور(محمد حسین باباگلی ۷۶)، میلاد محمدی،سیامک کوهنورد، سید احمد مهدی زاده، میلاد ابطحی، بهادر عبدی، استر ندوال سباستین(علی عسگر ۶۸) و مهرداد محمدی استفاده کرد.
در طرف مقابل نیز حمید استیلی سرگئی پاشنکو، عزت الله پورغاز، محمد حسین کنعانی، حسین ماهینی، پژمان نوری، مازیار زارع ، عزیز معبودی، صادق محرمی(محمد رضی پور ۶۵)، شهاب کرمی، جلال رافخایی(احمد آهی ۷۴) و آرش افشین، ملوانان را به میدان فرستاد.
از نکات جالب این بود که محمد خاکپور، سرمربی تیم فوتبال المپیک برای تماشای این بازی از نزدیک، در ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور یافت.
نیمه نخست این مسابقه به رغم حضور سرمربی تیم امید در ورزشگاه، بازی جذابی از آب درنیامد و دو تیم نتوانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه هم خلق کنند. و در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا شاید تفکرات استیلی و کاظمی در نیمه دوم برای تیم هایشان راهگشا باشد.
در نیمه دوم این بازی هم، عملکرد دو تیم چنگی به دل نزد، اما این آرش افشین بود که در دقیقه ۶۳ اوت ارسالی پورقاز و پاس پژمان نوری در محوطه جریمه را وارد دروازه راه آهن کرد تا ملوان یک بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.
در دقیقه ۷۰ بهادر عبدی کاپیتان راه آهن، فرصت جبران نتیجه و کشاندن بازی به تساوی را داشت اما ضربه چرخشی او در محوطه جریمه ملوانان، به فاصله اندک از کنار دروازه بیرون رفت.
در ادامه نیز تلاش بازیکنان راه آهن برای زدن گل تساوی بی نتیجه ماند و در نهایت ملوانان ۳ امتیاز این دیدار را کسب کردند.
با این نتیجه ملوان ۱۰ امتیازی شد و موقتا خود را تا رتبه چهارم جدول بالا کشید. راه آهن نیز ۵ امتیازی باقی ماند.

/ایرانا

Share