دیدار فرماندهان انتظامي استان گيلان با آیت الله قربانی و آیت الله رودباری

پلیس باید نماد انقلاب اسلامی برای ملت, آگاه و بصیر به اوضاع زمان باشد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار«محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان گیلان به همراه سردار قائد رحمتی، رئیس عقیدتی سیاسی، جانشین، معاون هماهنگ کننده، معاون اجتماعی پلیس گیلان با آیت الله قربانی و آیت الله رودباری دیدار کرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار«محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان گیلان به همراه سردار قائد رحمتی، رئیس عقیدتی سیاسی، جانشین، معاون هماهنگ کننده، معاون اجتماعی پلیس گیلان با آیت الله قربانی و آیت الله رودباری دیدار کرند.

پلیس باید آگاه و بصیر به اوضاع زمان باشد

آیت ا.. رودباری در این دیدار با بیان اینکه ما دعا گوی خدمات پلیس هستیم، گفت: ماموریت های پلیس بسیار گسترده بوده و باید در انجام امورات طوری عمل کنید که به کار مردم لطمه وارد نشود.
وی با اشاره به ذکر حدیثی از رسول اکرم(ص) که مومن باید در همه حال برادر دینی اش را دریابد، بیان داشت: اگر برادر مومن شما ظلم می کند بایستی جلویش را بگیرید و اگر مظلوم واقع شده، باید از او دفاع کنید.
این عالم دینی، صداقت، راستگویی و امانتداری را بستر ساز اعتماد مردم به پلیس عنوان نموده و اظهار داشت: امروز باید با اخلاق مداری حافظ سنگری باشید که به شما محول شده است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست نیز خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نعمت بی بدیل دانست و گفت: هرکدام بیشتر از این نعمت بهره مند شویم در تقرب به خداوند متعال موفق تر هستیم.
سردار میرحیدری همراهی و همدلی را باعث دلگرمی پلیس در انجام وظایف دانست و بیان داشت: اعتماد مردم سرمایه اجتماعی پلیس بوده و بدون مشارکت، همراهی و همدلی مردم، پلیس در انجام وظایف و خدمت به مردم موفق نخواهد بود.

پلیس باید نماد انقلاب اسلامی برای ملت باشد

۱نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس پلیس گیلان گفت: نیروی انتظامی باید نماد انقلاب اسلامی برای ملت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار با تبیین جایگاه پلیس در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: پلیس جامعه امروز قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی نبوده و از جایگاه والایی برخوردار است.
آیت ا… قربانی با بیان اینکه خدمت بی منت جایگاه پلیس در جامعه را ارتقاء داده، افزود: مردم به خوبی به امنیت مطلوبی که در آن بسر می برند آگاه بوده و این امنیت مرهون زحمات بی شائبه نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی مراقبت و نظارت بر عملکرد کارکنان انتظامی را موجب ارتقاء ارائه خدمات به مردم در جامعه عنوان نموده و بیان داشت: لباس شما مقدس بوده و در همه حال باید قدردان این لباس و خدمتی که به مردم ارائه می دهید، باشید.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید نماد انقلاب اسلامی برای ملت باشد، اظهار امیدواری نمود که با تلاش بی وقفه پلیس امنیت در استان مطلوب تر از گذشته باشد.
سردار میر حیدری نیز در این نشست با بیان اینکه پلیس ادامه دهنده راه شهداء است، گفت: راه شهادت در نیروی انتظامی هنوز باز بوده و این توفیقی برای سربازان امام زمان(عج) می باشد.
فرمانده انتظامی استان گیلان خدمت به خانواده شهداء و جانبازان را یکی از اولویت های خود عنوان نموده و افزود: پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهداء باعث تحکیم پایه های انقلاب اسلامی شده است.

Share