وقتی نماینده لاهیجان سوژه عکاسان می شود+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصاویر زیر صحن علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی را نشان می دهد, جایی که ایرج ندیمی نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان و محمد رضا پورابراهیمی بار دیگر سوژه عکاسان حاضر در بهارستان می شوند. ندیمی در توضیح این تصاویر نوشته است:طرح پرسش از وزیر تعاون وکار ورفاه اجتماعى […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تصاویر زیر صحن علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی را نشان می دهد, جایی که ایرج ندیمی نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان و محمد رضا پورابراهیمی بار دیگر سوژه عکاسان حاضر در بهارستان می شوند.

ندیمی در توضیح این تصاویر نوشته است:طرح پرسش از وزیر تعاون وکار ورفاه اجتماعى توسط نماینده همدان ‘وتلاش نماینده- به درخواست مسئولان دولتى- براى انکه به راى گذاشته نشود و همکارى نماینده چالوس وکرج با ایشان در این مورد و اصرار اقایان پورابراهیمى وصدرحسینى نماینده خوى براى راى گرفتن !؟
و به شوخى وجدّى نماینده مانع تحریک انان در به راى گذاشتن شد- که به تصویر درآمدو این مورد که توسط خبرنگاران به تصویر کشیده شد تنهاحکایت این داستان است و نه دعوا و درگیرى! تلاش براى کارت جدیدنگرفتن وبه راى نگذاشتن یک عضو کابینه’ دوستانه نه دشمنانه !؟

۱۸۰۸۴۶۴ ۱۸۰۸۴۶۵ ۱۸۰۸۴۶۶

Share