واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق ,رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حاشیه های اخیر مسابقه ژوله و حیایی واکنش نشان داد و نوشت: رفقا سلام دو نکته: ١- ۱,۱۲۰,۰۵۵,۸۸۰ ریال پول جمع شد از کمکهاى شما عزیزاى دل براى رفقاى کوچولومون. و این خیییییلى عالیه. واقعن از تک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق ,رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حاشیه های اخیر مسابقه ژوله و حیایی واکنش نشان داد و نوشت:

رفقا سلام
دو نکته:
١- ۱,۱۲۰,۰۵۵,۸۸۰ ریال پول جمع شد از کمکهاى شما عزیزاى دل براى رفقاى کوچولومون. و این خیییییلى عالیه. واقعن از تک تکتون ممنونم.

٢-بابت موضع گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه ى مسابقه خنداننده ى برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن متاسفم.عزیزان من،ما خندوانه رو فقط براى شادى و حال خوب مردم عزیز ایران مى سازیم تا با هم نزدیکتر بشیم و احساس رفاقتمون بیشتر بشه و این خیلى بده که یه لذت بزرگ و اجتماعى و شاد رو با نسبتهاى کاملن غلط تبدیلش کنیم به فضایى تلخ و نامنصفانه و بى اساس. از همه ى شما عزیزانم مى خوام که عاقلانه و عاشقانه از این جریان دوستانه و شاد حمایت کنین و به اشتباه همراه تحلیلهاى غلط و توهین هاى آزاردهنده نشین.
دوستتون دارم.

۲۱۴۶۹۴_۷۳۰

Share