پیرموذن مدعی شد:

همه حرکات و اظهارات نماینده آستارا به خاطر کسب رأی در انتخابات پیش رو است/عمر حامیان آبکی دولت به پایان رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم اردبیل گفت:همه حرکات و اظهارات نماینده آستارا به خاطر کسب رأی در انتخابات پیش رو است و جالب اینکه این فرد که خود متولد استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,کمال‌الدین پیرمؤذن در واکنش به اظهارات نماینده مردم آستارا اظهار کرد: باز هم شاهد اظهارات نسنجیده نماینده مردم آستارا و برخی اظهار نظرهای غیرواقعی او بودیم که سخن از الحاق شهرستان با فرهنگ نمین به آستارا را مطرح کرده است.

mozen0330000828_PhotoAوی گفت: نمین و شاهرود از توابع شهرستان خلخال به استان گیلان و منطقه آستارا ملحق نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: البته این مسئولان با قاطعیت جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دیگر متولیان امر در کشور قرار گرفتند و استاندار گیلان به جد در مورد تخریب گردنه حیران مورد مؤاخذه قرار گرفت.

پیرمؤذن بیان کرد: با همه تخلفات تا به ثمر نشستن اقدامات پیگیری‌های قانونی را انجام می‌دهیم تا ادعای نماینده آستارا در مورد تخریب منطقه حیران آشکار شود.

وی ادامه داد: همه حرکات و اظهارات نماینده آستارا به خاطر کسب رأی در انتخابات پیش رو است و جالب اینکه این فرد که خود متولد استان اردبیل است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما مجازات تخریب‌کنندگان منطقه جنگلی حیران است و صیانت از این جنگل به جد پیگیری می‌شود و نگهداری مناسب از این جاده زیبا در برنامه صاحب منصبان منطقه و مرکز است.

سخنرانی عراقچی را لغو کردم

کمال‌الدین پیرمؤذن همچنین اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست زمانی که لاریجانی را آوردیم، دفتر حقیقت‌پور متنی داد که فتحی‌نیا را حقیقت‌پور به عنوان سرمایه‌گذار پروژه شهرک پالایشگاهی نفت و گاز به اردبیل آورده است.

وی تصریح کرد: خود این سرمایه‌گذار بعداً اعتراف کرد و از این مصادره به اسم پوزش خواست که کار و دلار دولت به نام و کام عده‌ای تمام نشود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت از عراقچی نیز شبیه به همان ماجرا بود اما مؤمن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود و عمر افرادی که یک روز حامی آبکی دولت هستند و یک روز دلواپس همفکر پایداری‌ها دیگر به پایان رسیده است.

پیرمؤذن افزود: این افراد که سد راه تلاش دولت و استاندار اردبیل هستند، عمرشان در خطه ما به آخر رسیده به طوری که خودشان صاحب زر شدند و پرزور هستند و با دولت نیز برخورد دوگانه و منافقانه دارند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تا زمانی که بنده نماینده این مردم هستم، هرگز اجازه نمی‌دهم تا بعضی‌ها بخواهند با اقدامات تبلیغاتی و شعاری برای مردم این استان تعیین تکلیف کنند.

 

Share