محمود باقری در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

نصب «بنر» کار مردم نیست/مطالبات شخصی آنها از سوی من تامین نشده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه نصب این بنر کار شهروندان نیست, تصریح کرد:برخی در رشت به دنبال دلالی هستند و با وجود من منافع خود را در خطر دیده اند و می بینند که نمی شود با «محمود باقری» کنار آمد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در بسته خبری «گوشه کنار سیاست» مورخه ۲۶ شهریور ماه, تصاویری از بنر تبریکی که در چند نقطه از سطح شهر رشت نصب شده بود, منتشر شد.ادبیات عجیب این پیام تبریک پیش از هر چیز دیگری قابل توجه بود بطوریکه از گوشه و کنار شنیده هایی مبنی بر اینکه این حرکت از سوی یک عضو سابق شورا سازمان دهی شده است به گوش رسید.

bagheri_9202در همین زمینه خبرنگار دیارمیرزا با محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت گفتگوی کوتاهی انجام داد و نظر او را نسبت به نصب این بنر در سطح شهر جویا شد.

مهم این است که برای مردم کار کنی

محمود باقری با بیان اینکه «منشی دوم شورای شهر» شدن که هیچ ,حتی اگر آبدارچی شورا هم می بودم و به مردم خدمت می کردم مساله ای نبود.

باقری با اشاره به اینکه همواره سعی کرده ام کارها را بخوبی انجام دهم اضافه کرد:مهم این است که اگر نفر پانزدهم شورا هم شدی , شبانه روز برای مردم کار کنی.

کسانی که این بنر را نصب کرده اند مطالبات شخصی آنها از سوی من تامین نشده است

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه نصب این بنر کار شهروندان نیست, تصریح کرد:برخی در رشت به دنبال دلالی هستند و با وجود من منافع خود را در خطر دیده اند و می بینند که نمی شود با «محمود باقری» کنار آمد.

باقری در خصوص این سوال که برخی زمزمه ها حاکی از این است که پای یک عضو سابق شورا در خصوص این قضیه در میان بوده است, اظهار کرد:بنده گناه کسی را به گردن نمی گیرم.ولی آنهایی که چنین مساله ای را مطرح کرده اند حتما اطلاعات کافی دارند.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه به هیچ وجه از نصب این بنر ناراحت نیستم ,گفت:کسانی که این بنر را نصب کرده اند مطالبات شخصی و دلالی آنها از سوی من تامین نشده است و دست به این گونه اقدامات زده اند.

این عضو شورا ادامه داد:نهادهای نظارتی و امنیتی باید بررسی کنند که این افراد واقعا به دنبال چه چیزی هستند.

وی به فعالیت های تخریبی برخی پایگاه های خبری علیه برخی نمایندگان و مسئولان استان نیز اشاره کرد و گفت:آنهایی که تا دیروز می گفتند فلانی «تالش» است اکنون شده اند مسافرکش همان فرد !

باقری در خاتمه گفتگوی خود با دیارمیرزا در مورد برگزاری جلسه شورای شهر رشت گفت: ان شاا…جلسه این هفته شورا برگزار می شود.

 

Share