پیرامون حرکت خلاقانه و نوآورانه نانوای گیلانی

نانوای کتابدار گیلانی مهمان یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, در پی انتشار گزارشی درباره نانوای کتابدار گیلانی، یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی از ناصر بلباسی(نانوای کتابدار) برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر , در پی انتشار گزارشی درباره نانوای کتابدار گیلانی، یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی از ناصر بلباسی(نانوای کتابدار) برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل آورد.
۱۶۹۲۱۶۷کنفرانس توسعه منابع انسانی که با هدف نشر و گسترش دانش توسعه منابع انسانی، توسعه و ترویج نگرش تخصصی و علمی به توسعه منابع انسانی و تبادل تجربه پیرامون دستاوردهای توسعه منابع انسانی در بنگاه‌های کسب و کار برگزار می شود، همه ساله از تعدادی افراد که کارهای نواورانه ای در محیط کسب و کار خود داشته باشند تقدیر می کند.

در پی انتشار گزارش «نان با طعم کتاب» پیرامون حرکت خلاقانه و نوآورانه نانوای گیلانی برای عرضه کتاب در محیط نانوایی خود، یازدهمین کنفرانس ملی توسعه منابع انسانی از «ناصر بلباسی» به دلیل بهترین استفاده از محیط کسب و کار و ایجاد نوآوری در آن برای شرکت در این کنفرانس و تقدیر از وی دعوت به عمل آورده است.

یازدهمین کنفرانس ملی توسعه منابع انسانی ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش دیارمیرزا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز طی مراسمی با اهدای ۲۵۰ جلد کتاب از نانوای کتابدار رشت تقدیر کرده بودند.

Share