در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی فومن:

مومنی زاده:پروژه های فومن نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری خطاب به خبرنگاران گفت: سیاه نمایی نکنید و حساب تعداد انگشت شمار مدیران نالایق را به حساب خائن بودن مدیران ننویسید زیرا این در شان نظامی که شهید داده نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن در اولین روز از هفته دولت فرماندار فومن در آغاز افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان گفت: هفته دولت فرصتی است تا مجمومه کارکنان دولت عملکرد خود را به IMG_6298مردم با افتتاح پروژه ها نشان دهند.(گزارش تصویری)
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,میرشمس مومنی زاده با اشاره به اینکه ما در هفته دولت ۸۹ پروژه را با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهیم کرد افزود: این حجم افتتاح پروژه نسبت به مقایسه با سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.
وی از افتتاح پروژه ها در اولین روز از هفته دولت در شهرستان فومن با حضور استاندار اشاره و تصریح نمود:علاوه بر افتتاح مجتمع برج سفید توسط استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری, افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرداری فومن, افتتاح پروژه اب رسانی به روستاهای ۱۲ گانه شهرستان را در روستای نوگوراب,ساختمان امداد و نجات کوهستان در شهر ماکلوان و آغاز مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به روستاهای بخش سردار جنگل شهرستان فومن را در روستای سیاهرود آلیان داشتیم.
میرشمس مومن زاده ضمن آرزوی سلامتی برای خدمت گزاران دولت روحانی از حضور اهالی روستاها و شوراها و دهیاران تقدیر کرد و گفت:نیمه اول شهریور متعلق به شهیدان دولت است پس سعی کنیم مروری بر اندیشه و و روش و افکار این بزرگواران داشته باشیم.
وی اظهار کرد: ما در اولین روز در این شهرستان ۲۰ پروژه عمرانی را با ۱۵ میلیارد تومان افتتاح کردیم.
گفتنی است در شهرستان فومن, قبل از حضور استاندار افتتاح پروژه پرورش ماهیان سرد آبی با ظرفیت تولید ۵ تن در سال در روستای آلا گوراب و با تسهیلات دریافتی از صندوق کار آفرینی افتتاح شد.

مدیرانی پاکی داریم که اموالشان همان دارایی ۳۶ سال پیش است و خانه و خودرو ندارند
ashoori_6505ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در افتتاح پروژه شهرستان فومن تاکید کرد؛ نظام اسلامی مهمترین معیار خدا محوری و خدمت بدون منت به ملت و مردم است زیرا مردم سهام داران اصلی کشور و نظام هستند.
عاشوری به تاکیدات امام اشاره کرد و گفت: ایشان به فکر مردم بودن و پابرهنگان و در کنار هم بودن را تاکید داشتند.
وی اظهار کرد شاید بعضی از مدیران کاستی داشته باشند ولی تعدادشان انگشت شمار است.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: سیاه نمایی نکنید و حساب تعداد انگشت شمار مدیران نالایق را به حساب خائن بودن مدیران ننویسید زیرا این در شان نظامی که شهید داده نیست.
عاشوری گفت: مدیرانی پاک هستند که اموال و دارایی شان همان دارایی ۳۶ سال پیش است و خانه و خودرو ندارند و هرگز غذای مجلس را نخوردند.
وی به استاندار شهید گیلان شهید انصاری اشاره کرد و گفت: ایشان جان خود را فدای خدمت به مردم کرد.
نماینده مردم فومن و شفت به همدلی و هم زبانی و در کنار هم بودن اشاره کرد و گفت:در حمایت از دولت کوتاهی نکنیم و خدمات رسانی به مردم را ثمره نظام ببینید زیرا دولت و قوه قضایه و مجریه یک مجموعه است.
وی حضور استاندار را در روستای محروم ساهرود آلیان را یک افتخار دانست و گفت: مردم قدر این نعمت را بدانند.
عاشوری ضمن تشکر از استاندار و مهندس ظهیری مدیر شرکت گاز استان گیلان گفت:اعتبار شهرستانهای فومن و شفت بیشتر از شهرهای دیگر گیلان بوده است.

Share