مهمان نوازی دهیار روستای «حلقه سر» فومن از یک زوج ایرلندی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صبح فومن ؛یک زوج ایرلندی با توجه به حضورشان در شهرستان فومن و عدم شناخت خوب آنها به منطقه با مهمان نوازی دهیار روستای حلقه سر رو برو شده و به مدت ۲ روز مهمان این روستا بودند. احمد شادمند دهیار روستای حلقه سر در گفتگویی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صبح فومن ؛یک زوج ایرلندی با توجه به حضورشان در شهرستان فومن و عدم شناخت خوب آنها به منطقه با مهمان نوازی دهیار روستای حلقه سر رو برو شده و به مدت ۲ روز مهمان این روستا بودند.

احمد شادمند دهیار روستای حلقه سر در گفتگویی کوتاه با ما بیان داشت؛در هر صورت مهمان نوازی ما فومنی ها در پذیرایی و استقبال از مهمانان و مسافرانی که وارد این شهر و روستاهای فومن می شوند به همگان ثابت شده و بنده این زوج جوان را ضمن دعوت به روستای حلقه سر آنها را به مراکز دیدنی این روستا ،شهر فومن،شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان برده و جذاب بودن این بازدید را در چهره آنها مشاهده نمودم.

وی گفت؛ ما در سطح شهرستان مناطق گردشگری ،بکر و زیبای خوبی داریم که باید برایر عموم مردم ،مسافران و توریست بیشترمعرفی شود.این زوج که از کشور ایرلند جنوبی به ایران سفر کرده بودند به مدت ۲ روز مهمان ما در روستای حلقه سر بودند.

روستای حلقه سر در ابتدای جاده سراوان و از توابع شهرستان فومن می باشد.

IMG_0065

Share