ممنوعیت استفاده از «دوربین پرنده» در مجالس عروسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان گفت: استفاده از بالگرد های مخصوص فیلم برداری کنترل از راه دور در مجالس عروسی ممنوع است.  سرهنگ رضا محمدزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان در همایش دوره ای مشترک پلیس، مرجع قضایی، اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان گفت: استفاده از بالگرد های مخصوص فیلم برداری کنترل از راه دور در مجالس عروسی ممنوع است.
۱ سرهنگ رضا محمدزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان در همایش دوره ای مشترک پلیس، مرجع قضایی، اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران به برخورد بدون اغماض پلیس با عکاسان و فیلمبرداران متخلف با هماهنگی مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: پلیس برای صیانت از کرامت خانواده ها و پاس داشتن خون شهدا از هیچ تخلفی صرف نظر نکرده و با کسانی که به اعتماد خانواده ها بی توجهی می کنند و مبانی شرعی اسلام را زیر پا می گذارند برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.
سرهنگ محمدزاده با بیان اینکه پلیس از این پس کپی کارت ملی و مجوز فعالیت را از واحد صنفی اخذ خواهد کرد افزود: عکاسان و فیلمبرداران در صورت روبرو شدن با جشن های مختلط از انجام عکاسی و فیلمبرداری پرهیز کرده و مراتب را از طریق تلفن گویا به پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع دهند.
وی در زمینه اصرار برخی از تالارهای شهرستان ها در مورد عدم حضور فیلمبرداران مرکز استان، خاطرنشان کرد: هیچ تالاری اجازه تحمیل عکاس و فیلمبردار به خانواده ها را ندارد و صرفا این خانواده ها هستند که تصمیم می گیرند با چه واحدهایی قرارداد ببندند.
محمدزاده در زمینه هله کم (دوربین پرنده) نیز گفت: استفاده از بالگرد های مخصوص فیلم برداری کنترل از راه دور در مجالس عروسی ممنوع است.
رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان در ادامه مراسم پاسخگوی سئوالات و مشکلات واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری در مرکز استان شد و به اعضای صنف عکاسان و فیلمبرداران توصیه کرد: از داشتن نگاتیو عکس ها و گذاشتن عکس خانواده ها در فضای مجازی و به عنوان نمونه کار خود برای جلب مشتریان جدا خودداری نموده چون قانون شدید ترین مجازات ها را برای افراد متخلف در نظر گرفته است.

Share