سام سکوتی

محمدی که جهان آراست و ایران به احترامش به پا خواست

محمدی که جهان آراست و ایران به احترامش به پا خواست خبر در گذشت «هدایت الله جهان آرا » بار دیگر مردم ایران را یاد رشادت های فرزند برومندش محمد جهان آرا و خونین شهر قهرمان انداخت، شهری که با نام ممد جهان آرا پیوندی نا گسستنی دارد. رزمنده ی جوانی که در مسیر مبارزه […]

محمدی که جهان آراست و ایران به احترامش به پا خواست
۱۱خبر در گذشت «هدایت الله جهان آرا » بار دیگر مردم ایران را یاد رشادت های فرزند برومندش محمد جهان آرا و خونین شهر قهرمان انداخت، شهری که با نام ممد جهان آرا پیوندی نا گسستنی دارد.
رزمنده ی جوانی که در مسیر مبارزه با استبداد زمان پیش قدم بود و وارد دسته ی حزب الهی های خرمشهر شد و تا پیروزی انقلاب با رژیم شاهنشاهی مبارزه می کرد و پس از پیروزی انقلاب هم با حضور در مقام فرماندهی سپاه خرمشهر در برقراری آرامش فعال بود و در دوران جنگ هم که دیگر لازم نیست چیزی گفته شود که ممد گرچه نیست که ببیند چه می گویند و کجای جغرافیای دل مردم را در اختیار دارد اما مردم قدرشناس کشورمان به وسعت ایران بزرگ ممد را می شناسند و بزرگی وی را فراموش نکرده اند.
شهید جهان آرا با تولدش جهانی را آراست و نشان داد که مرد عمل است و در راه باورها و وطن جان را هم در طبق اخلاص نهاد و خونین شهر را به دشمن وا ننهاد و امروز ایران و ایرانی به احترام این مرد بزرگ نام او را جاودانه کرده است.
خبر درگذشت پدر شهیدان جهان آرا که خود از راویان جنگ بود هم ناراحت کننده بود و هم تامل بر انگیز…. دیدار پدر و پسر پس از سال ها و پایان داغی که تحملش آسان نیست، محمد و علی فرزندان مرحوم هدایت الله جهان آرا بودند که امشب پدر را در آغوش می کشند.
می گویند هیچ داغی سخت تر از داغ فرزند جوان نیست و برخی از پدران و مادران داغ فرزندان جوان بر سینه دارند که برای امنیت ، حفظ تمامیت ارضی و آسایش ملت از جگر گوشه ی خود گذشته اند و مردم کشور هم در تمامی لحظات سپاسگزار آنان و خانوده بزرگشان هستند.
درود به روح بلند تمامی شهدای انقلاب و جنگ خصوصاً پدر شهیدان جهان آرا و آروزی صبر برای بازماندگان ایشان.

سام سکوتی بداغ

Share