از گوشه کنار سیاست در گیلان

محمدرضا عارف به گیلان می آید/کشف تریاک با طعم بستنی در ماسال/حضور مشایی در مراسم ترحیم اولین مدیرکل ارشاد گیلان/برخورد نامناسب با خبرنگاران گیلانی در جریان سفر ابتکار/ترافیک چهره ها در گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

کشف تریاک با طعم بستنی در ماسال

۴۵ کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بستنی در ماسال کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان امروز گفت : یک خانواده شیرازی این مقدار مواد مخدر را از شیراز به ماسال آورده بودند.
سرهنگ رسول صمدی افزود : ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از توقیف این خودرو یک زن و شوهر ۵۰ و ۵۵ ساله شیرازی به همراه مردی ۵۲ ساله ماسالی را که خریدار مواد مخدر بود دستگیر کردند.
به گفته وی متمهان با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

محمدرضا عارف به گیلان می آید

arefبه گزارش دیارمیرزا گردهمایی اصلاح طلبان گیلان عصر امروز با حضور حجت الاسلام دکتر محسن رهامی رییس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور در سالن مجتمع خاتم انبیاء رشت برگزار شد.
در این مراسم اعلام شد که دکتر محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات سال ۹۲ ریاست جمهوری و سرلیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس پیش رو هفته آتی به گیلان سفر می کند.

حضور مشایی در مراسم ترحیم اولین مدیرکل ارشاد گیلان

۲۰۹۳۲۲_۱۱۶صراط نوشت:اسفندیار رحیم‌ مشایی عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت.

اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق‌مان عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت علی مصباح شهرستانی فرهنگی بازنشسته و خبرنگار پیشکسوت این شهرستان حضور یافت.

وی همچنین در مراسم سومین روز درگذشت استاد حسن رحیمیان نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های گیلان و مازندران و همچنین پدر NGOهای رامسر نیز حضور یافت.

برخورد نامناسب با خبرنگاران گیلانی در جریان سفر ابتکار

به گزارش دیارمیرزا در جریان سفر یک روزه معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به گیلان متاسفانه با خبرنگاران گیلانی رفتار مناسبی صورت نگرفت و عدم هماهنگی بین اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست گیلان کاملا مشهود بود.
برای مثال در حالی که تعداد بالای هیات همراه برخی مسئولان کاملا به چشم می آمد خبرنگاران تنها کسانی بودند که در این بازدید ها از آنها پذیرایی مناسبی صورت نگرفت بطوریکه هنگام صرف نهار ته مانده غذای مسئولان برای خبرنگاران تدارک دیده شد که این مسئله اعتراض تعدادی از خبرنگاران را نسبت به رفتار نامناسب مسئولان محیط زیست و منابع طبیعی در پی داشت; تا جایی که تصمیم به ترک هیات و برگشت به رشت را گرفته بودند و تنها به خاطر دلجویی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی گیلان و رسالت کاری بدون صرف غذا تا پایان سفر حضور داشتند.

ترافیک چهره ها در گیلان

امروز یکی از استثنایی ترین روزها در سال بوده است بطوریکه جمع زیادی از مسئولین لشگری و کشوری بطور همزمان در گیلان حضور پیدا کرده بودند.
سردار نقدی فرمانده بسیج ، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست،دکتر جلالی معاون وزیر کشاورزی،دکتر ستاری معاون علمی رییس جمهور،سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه ,حجت الاسلام رهامیرییس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور از جمله مسئولانی بودند که امروز در گیلان حضور پیدا کردند تا روز پرترافیکی از لحاظ حضور چهره ها داشته باشیم.

Share