رئیس بنیاد مستضعفان

محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال مهمترین مطالبه مردم از بنیاد مستضعفان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعیدی کیا با اشاره به وظیفه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال به عنوان مهمترین مطالبه مردم از بنیاد ، گفت: تلاش می کنیم با ورود به بخش سرمایه گذاری و دعوت بخش خصوصی و ایجاد زمینه فعالیت آنها بیکاری به عنوان مهمترین مشکل کشور را حل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رصدرودسر, طی مراسمی شامگاه دیروز با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور،محمد علی نجفی استاندار گیلان، رهبری املشی نماینده رودسر و املش ،امام جمعه شهرستان رودسر و مسئولین استانی و شهرستانی ۲۴ فقره سند به صورت نمادین از ۸۰۰ سند روستای بازنشین به اهالی این روستا در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر واگذار شد.

IMG_9547سعیدی کیا اظهار کرد: اهدای سند زمین ها زیر ۴۰۰ متر به صورت رایگان بوده و متراژ بالاتر با ۱۰ درصد قیمت کارشناسی وصول می شود .البته عمده زمین های واگذاری در روستای بازنشین بخش رحیم آباد شهرستان رودسر زیر ۴۰۰ متر است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ۸ هزار و ۸۰۰ فقره زمین هبه شده است افزود: امیدورایم تا پایان سال این عدد به ۱۶ هزار سند برسد .

رئیس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: بنیاد با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با شرایط مناسب این اقشار سند اهدا می کند. ما امانت دار ملت بودیم و امانت را با احترام به آداب امانتداری به مردم واگذار کردیم.

سعیدی کیا با اشاره به وظیفه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال به عنوان مهمترین مطالبه مردم از بنیاد ، گفت: تلاش می کنیم با ورود به بخش سرمایه گذاری و دعوت بخش خصوصی و ایجاد زمینه فعالیت آنها بیکاری به عنوان مهمترین مشکل کشور را حل کنیم.

وی در خصوص تخریب جاده مناطق اشکورات توسط کامیون های شرکت سیمان دیلمان اظهار کرد: بنیاد برای ترمیم جاده های مسیر کارخانه سیمان با وزارت راه همکاری می کند.

امیر جانبازی فرماندار رودسر ضمن تشکر از اقدام مناسب بنیاد مستضعفان کشور در مورد اهدای ۸۰۰ فقره زمین در بخش رحیم آباد گفت: امید واریم بنیاد با سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان رودسر با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در بخش گردشگری و کشاورزی و صنعت می تواند باعث تحول منطقه شود.

وی اضافه کرد: شهرستان رودسر نیازمند سرمایه گذاری و تشویق بخش خصوصی برای ورود در پروژه ای ملی شهرستان رودسر است تا بتوان با تکمیل این پروژه ها شاهد اشتغال پایدار در منطقه باشیم.

Share