همزمان با سراسر کشور

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در سینماهای گیلان اکران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: فیلم سینمایی محمد رسول الله آخرین ساخته مجید مجیدی فیلمساز مطرح کشور همزمان با سراسر کشور در سینماهای گیلان اکران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: فیلم سینمایی محمد رسول الله آخرین ساخته مجید مجیدی فیلمساز مطرح کشور همزمان با سراسر کشور در سینماهای گیلان اکران می شود.۵۲۱۹۹۲_۲۵۷
سید وحید فخرموسوی در این خصوص گفت: این فیلم در سینما ۲۲ بهمن و میرزاکوچک رشت از روز چهارشنبه ۴ شهریور هم‌زمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) اکران می شود.

وی با اشاره به ان موضوع که این فیلم از ۴ شهریور در سراسر کشور اکران می شود، خاطرنشان کرد: فیلم محمد رسول الله از شنبه در سایر سینماهای استان از جمله سینما دریا آستارا اکران خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: موضوع کلیت این فیلم درباره زندگی پیامبر مهربانی‌ها و رحمت و برکت حضرت محمد (ص) بوده که از نظر کار سینمایی حرفه‌ای و فنی است.

گفتنی است فیلم سینمایی «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، هدایت هاشمی، نگار عابدی، ساره بیات و… حضور دارند و مدت زمان پخش این فیلم سه ساعت و ۱۰ دقیقه است.

استان گیلان در حال حاضر دارای ۱۰ سینما با ۱۱ سالن اکران فیلم می باشد.

Share