جعفرزاده:

عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است/گازرسانی به روستاها زمینه پیشرفت آن ها را در پی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها زمینه پیشرفت آن ها را در پی دارد، افزود: اقدام دولت یازدهم در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است چرا که مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزارت نفت در دوسال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبه رهبری در سند چشم انداز ۱۴۰۴ است.
jafarzade015-06-15_21-06-43 گازرسانی به روستاها از مولفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری برای دور شدن کشور از محرومیت بوده که این مهم در سند چشم انداز ۱۴۰۴ نیز به آن اشاره شده است. حال با توجه ویژه وزارت نفت به این مهم و تزریق اعتبارات کارآمد دولت در راستای عملیاتی کردن پروژه های عمرانی شاهد سبز شدن بسیاری از روستاهای کشور در نتیجه استفاده از سوخت پاک هستیم.

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: وزارت نفت در دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود تلاش چشمگیری برای تحقق مطالبات مردم و مسئولان در زمینه گازرسانی به روستاها داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاهای استان گیلان در دولت یازدهم نشانگر بی تاثیر بودن تحریم ها است، افزود: در حال حاضر با اهتمامی که وزارت نفت در این باره داشته شاید گازرسانی به بیش از نیمی از روستاهای استان گیلان هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به وعده دولت در خصوص اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای استان گیلان تا پایان سال ۹۵، تصریح کرد: با توجه به خوش قولی دولت در گازرسانی به روستاها تحقق وعده خداحافظی کشور با بخاری های نفتی نیز به زودی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها به ایجاد انگیزه در روستاییان برای ماندگاری در زادگاه خود شده است، گفت: با استفاده از سوخت های سهل تر ادامه زندگی و کار در روستاها میسر شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها زمینه پیشرفت آن ها را در پی دارد، افزود: اقدام دولت یازدهم در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است چرا که مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر روز گازرسانی به یکی از روستاهای گیلان انجام می شود، گفت: وزارت نفت جدیت بسیاری در انجام مطالبات مردمی و مسئولان در این زمینه داشته است.

/خانه ملت

Share