در نشست بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح فومن عنوان شد

عاشوری: از امروز دفتر کار بنده بر روی تقاطع غیرهمسطح فومن است/روی پل چادر می زنم/مومنی زاده: قصه پرغصه عدم تکمیل تقاطع غیر همسطح فومن همچنان ادامه دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا عاشوری با بیان اینکه دیگر به وزیر راه و شهرسازی تذکر نمی دهم و از او طرح سوال نخواهم کرد, اظهار نمود: به عنوان اعتراض از امروز دفتر کار بنده بر روی تقاطع غیرهمسطح فومن است و در آنچا چادر می زنم و مردم نیز اگر با من کاری داشتند به آنجا رجوع کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیامیرزا تقاطع غیرهمسطح فومن از پروژه‌های مهم توسعه‌ راه‌های گیلان است که علی رغم پیگیری های بعمل آمده از سال ۸۴ آغاز شده و هنوز به اتمام نرسیده است.
photo_2015-09-08_19-48-23به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,در همین زمینه نشست بررسی مشکلات این تقاطع امروز که با حضور محمدرضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان , مجتبی خدادادی، مدیرکل ساخت و توسعه شبکه راه‌های منطقه شمال غرب کشور , ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی , میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان فومن و سایر مسئولین در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد با حواشی خاصی همراه بود.
در ابتدای این جلسه مسئولان راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه دلایل خود را مبنی بر عدم اتمام این تقاطع اعلام کردند که این مسئله مورد قبول ناصر عاشوری و مومنی زاده قرار نگرفت.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه قصه پرغصه عدم تکمیل تقاطع غیر همسطح فومن علی رغم همه ی پیگیری ها همچنان ادامه دارد ,اظهار کرد:در حضور شخص بنده وزیر راه و شهرسازی به شما دستور داد که این پروژه را به اتمام برسانید بنابراین اظهارات امروز شما توهین به مجموعه وزارت خانه است.

مومنی زاده با بیان اینکه اگر قدرت داشتم تمام پروژه ها را از شما می گرفتم تصریح کرد: حاضرم حتی کُت خودم را هم بفروشم تا این پروژه تکمیل شود.

عاشوری:روی پل چادر می زنم

photo_2015-09-08_19-48-03ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس نیز که از اظهارات مسئولان راه و شهرسازی استان و کشور قانع نشده بود اظهار کرد:مورخه چهارم شهریور ماه جاری بابت راه روستایی و تسریع در عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح فومن به وزیر راه و شهرسازی تذکر دادم.اگرچه از پیگیری ها خسته نشده ام اما به شدت از بدقولی دولت ها و پیمانکاران دلگیرم.

وی با بیان اینکه دیگر به وزیر راه و شهرسازی تذکر نمی دهم و از او طرح سوال نخواهم کرد, اظهار نمود: به عنوان اعتراض از امروز دفتر کار بنده بر روی تقاطع غیرهمسطح فومن است و در آنچا چادر می زنم و مردم نیز اگر با من کاری داشتند به آنجا رجوع کنند.

گفتنی است این نشست همچنان ادامه دارد و مشروح اظهارات مسئولان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

Share