استاندار گیلان

طرح های جدید سرمایه گذاری و محرومیت زدایی با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجرا داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با اشاره به سرمایه گذاری های جدید بنیاد مستضعفان در استان گفت: برای رونق اشتغال ، سرمایه گذاری های بیشتر و محرومیت زدایی طرح های جدیدی را با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجرا داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شامگاه چهارشنبه در ادامه اجرای مرحله اول  طرح حمایتی واگذاری اسناد املاک علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ، طی مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، دکتر نجفی استاندار گیلان و تنی چند از مسئولان شهرستانی ، تعداد ۸۰۰ فقره سند در روستای بازنشین بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به افراد واجد شرایط اهدا شد.(گزارش تصویری)

najafi_9518دکتر نجفی در این مراسم اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران را با توجه به تاکید امام راحل مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، ارائه خدمات به محرومان عنوان کرد و افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید رفاه ، آسایش و امکانات برای مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد: این افتخار را داریم که در دولت یازدهم در همین راستا به مردم خدمات رسانی می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان از گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان طی امسال و سال آینده خبر داد و افزود: در بخش بنیاد مسکن، توسعه راه های روستایی و دیگر شاخصه ها در توسعه زیرساخت ها، به توفیقات خوبی دست یافته ایم اما این موضوعات، به این معنا نیست که همه مشکلات رفع شده بلکه باید بیشتر تلاش شود.

وی در مورد وضعیت کارخانه سیمان دیلمان، نیز گفت: تردد تریلی ها و خودروهای سنگین حامل بار سیمان، صدمات زیادی را به حوزه راه در اشکورات ایجاد کرده است.

استاندار گیلان افزود: باید بازسازی و ترمیم این راه در دستور کار قرار گیرد و تلاش می کنیم بحث آسفالت و ترمیم این راه را با کمک بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی و استانداری انجام دهیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های جدید بنیاد مستضعفان در استان گفت: برای رونق اشتغال ، سرمایه گذاری های بیشتر و محرومیت زدایی طرح های جدیدی را با همکاری بنیاد مستضعفان در دست اجرا داریم.

گفتنی است مجموع روستاهای مشمول طرح بنیاد علوی در استان گیلان حدود ۲۵۰ روستاست که به منظور واگذاری اسناد علوی برای امسال و سال آینده، ۸۸ روستا به عنوان تکلیف، هدف گذاری شده است و این ۸۰۰ فقره از اسناد زمین های علوی در شرق گیلان بین مردم روستاهای رودسر، کلاچای، چابکسر و املش واگذار شد که از سال ۹۳ نسبت به فراخوان اولیه سازمان اموال و املاک بنیاد، درخواست و اقدامات تکمیل پرونده را بر اساس آیین نامه های مصوب انجام داده بودند.

Share