در چارچوب لیگ آزادگان

شکست داماش گیلان مقابل گیتی پسند در سایه اشتباهات داوری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته پنجم سری مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان دیدار تیم های داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه عضدی رشت با پیروزی ۲ بر یک تیم اصفهانی در نیمه اول همراه بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته پنجم سری مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان دیدار تیم های داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه عضدی رشت با پیروزی ۲ بر یک تیم اصفهانی همراه بود.

damash_guilanبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,در این دیدار برای داماش گیلان رضا محمدی,محمد حیدری,مهیار نوری,حمید خدابنده لو,رضا الماس خاله,میلادقربانزاده,حسن نجفی,هادی سهرابی,مصطفی حاجتی,مجتبی فرزام پور و محمد رستمی لیجاهی به میدان رفتند و حمید عرفانی,ایمان کیانی,مهران امیری,حمیدشفاعت,امید ابولحسنی,سعید عبداله پور,فرید مختاری,مرتضی عزیز محمدی,یزدان عباسیان,حمید رضا کاظمی,و ایمان شیرازی یازده بازیکن گیتی پسند اصفهان را تشکیل دادند.

در همان دقایق ابتدایی دیدار با خروج اشتباه دروازه بان داماش , حمید رضا کاظمی گل اول این مسابقه را برای گیتی پسند به ثمر رساند.

درست دقایقی بعد و در یک صحنه مشکوک داور اعلام خطای پنالتی می کند و بدین ترتیب مرتضی عزیز محمدی گل دوم گیتی پسند را به ثمر می رساند.

در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع حریف اصفهانی در جریان بود ,حسن نجفی بازیکن داماش در یک حرکت زیبا و دریبل دروازه بان گیتی پسند اولین گل داماش را به ثمر می رساند و بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان می رسد.

گفتنی است مجتبی فرزام پور بازیکن داماش گیلان با دریافت دو کارت زرد و در همان نیمه نخست از زمین بازی اخراج می شود.همچنین طبق روال چند وقت اخیر اینترنت جایگاه ویزه خبرنگاران قطع می باشد.

با آغاز نیمه دوم این دیدار داماشی ها تمام تلاش خود را برای جبران گل خورده انجام می دهند و در دقیقه ۸۵ بازی توپ را وارد دروازه حریف می کنند اما این گل در کمال ناباوری مورد قبول داور مسابقه قرار نمی گیرد تا جایی که برای دقایقی بازی با اعتراض بازیکنان متوقف می شود.

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع گیتی پسند به پایان می رسد اما نکته جالب توجه این است که تماشاگران داماش علی رغم شکست تیمشان در ورزشگاه خانگی به تشویق بازیکنان پرداختند و از آنها تشکر کردند.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که در بازی امروز حضور داشت به شدت نسبت به نحوه داوری اعتراض کرد.

Share