شهرداری رانکوه نماینده گیلان در نمایشگاه پاییزی گل و گیاه تهران شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری رانکوه در چهارمین نمایشگاه خدمات شهری و گل و گیاه شهرداری های گیلان شرکت نمود. شهردار رانکوه در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور بر اساس شاخص هایی که برای شهرداری تعریف می کند نسبت به ارزیابی آنها در مدت […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری رانکوه در چهارمین نمایشگاه خدمات شهری و گل و گیاه شهرداری های گیلان شرکت نمود.

۱۳unnamedشهردار رانکوه در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور بر اساس شاخص هایی که برای شهرداری تعریف می کند نسبت به ارزیابی آنها در مدت برگزاری نمایشگاه اقدام می نماید لذا این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شهرداری رانکوه توانمندی های خود را به منصه ظهور برساند و خود را با استانداردهای تعریف شده ارزیابی کرده و بسنجد.

امین رشیدی نژاد بیان کرد: وی ادامه داد: غرفه شهرداری رانکوه با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو بوده و کارشناسان شهرداری به ارائه توضیحات تخصصی برای بازدید کنندگان می پردازند.

شهردار رانکوه در پایان گفت: مهندس شعبانپور معاون عمرانی استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه خدمات شهری گل و گیاه شهرداری رانکوه دستور داد که در نمایشگاه پاییزی بین المللی تهران به نمایندگی از استان گیلان حضور فعال داشته باشید.

۱۱۲unnamed ۱۲۳unnamed

Share