ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان پس از ادای احترام هنرمندان به مقام شامخ شهدا، در پارک بعثت لاهیجان آغاز به کار کرد. جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در گفتگویی به همین مناسبت اظهار داشت: کارگردانان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان پس از ادای احترام هنرمندان به مقام شامخ شهدا، در پارک بعثت لاهیجان آغاز به کار کرد.
IMG_6783جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در گفتگویی به همین مناسبت اظهار داشت: کارگردانان و هنرمندان شرکت کننده در ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان پس از ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پس از گلباران مزار شهدا، به اجرای نمایش در مکان های در نظر گرفته شده پرداختند.
تمیزکار افزود: در روز اول این جشنواره و در دو نوبت صبح و عصر ۳۳ اثر نمایشی در ده نقطه از شهر به اجرا در آمده است که با استقبال گسترده شهروندان و هنردوستان لاهیجان رو به رو شد.
وی افزود: در این جشنواره اجرای ویژه ای به یاد شهدای غواص به نام «فرشته ماهی ها در خاک» به کارگردانی علی عمرانی، هر شب در محل بوستان هنر اجرا می شود.
دبیر شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اذعان داشت: این جشنواره از داوران ممتازی همچون حسین مسافر آستانه، افشین خورشید باختری و جواد عزتی بهره می برد و ۱۶ اثر در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت به برندگان این جشنواره، جوایزی به رسم یادبود اهدا می گردد.

Share