جهان نیوز مدعی شد

شریعتمداری و صفار هرندی حاضر به ملاقات با احمدی نژاد نشدند/رئیس جمهور سابق در تماس های مکرر با برخی اصولگرایان گفته,حاضر به جبران اشتباهات گذشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا,محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، در صدد ارتباط با برخی چهره های شاخص اصولگرا برآمده اما تلاش های وی تا کنون ناموفق بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, جهان نیوز نوشت:

ahmadi3495165محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، در صدد ارتباط با برخی چهره های شاخص اصولگرا برآمده اما تلاش های وی تا کنون ناموفق بوده است.

پیگیری های خبرنگار جهان حکایت از آن دارد که رئیس جمهور سابق در تماس های مکرر با برخی اصولگرایان گفته است حاضر به جبران اشتباهات گذشته هستم. این در حالی است که احمدی نژاد تا کنون پاسخ مثبتی از سوی اصولگرایان دریافت نکرده است.

گفته می شود احمدی نژاد در هفته های اخیر با حسین شریعتمداری و حسین صفار هرندی تماس گرفته است تا با آنان ملاقات کند اما پاسخ این دو نفر به وی قاطعانه و منفی بوده است. از سویی این دو فعال سیاسی به نزدیکان رئیس جمهور سابق گفته اند که مدتها است به اظهارات وی اعتماد نداشته و فریب سخنان تازه او را نمی‌خورد.

اصرار احمدی نژاد برای نزدیک شدن به جریان اصولگرا در حالی است که وی پیشتر و در دوران ریاست جمهوری اش اعلام کرده بود که اصولگرا نیست.

پاسخ منفی اصولگرایان به رئیس جمهور سابق موجب شد تا وی از این رفتار اصولگرایان ناراحت شده و در جلسه ای نسبت به این موضوع انتقاد کند.

 احمدی نژاد همچنین در جلسه‌ای گفته است که ظرفیت اجتماعی من به مراتب بیشتر از آقای روحانی است. او به طور مفصل درباره ناکارآمدی دولت روحانی حرف زده و گفته که ما تحقیق کردیم و موارد خلاف عملکرد این دولت را با سند کنار هم گذاشته‌ایم و در آینده رو می کنیم.

Share