استاندار گیلان:

سومین تذکر استاندار گیلان به برخی پایگاه های خبری/ارشاد گیلان و پلیس فتا با منفی‌گرایان دروغگو برخورد کند/برخی عادت به دروغگویی کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی خواستار برخورد فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس فتای گیلان با منفی گرایان دروغگو شد و افزود: برخی عادت به دروغگویی کرده‌اند و نرخ بیکاری استان را ۴۰ درصد اعلام می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,محمدعلی نجفی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های شهرداری این شهر با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دولت اظهار کرد: دولت در مرحله نخست پروژه‌های بالای ۸۰ درصد را اجرایی کرده است.

لنگرود (۱۲)وی اتمام پروژه‌های بالای ۵۰ درصد را مرحله دوم برنامه‌های دولت عنوان کرد و افزود: تا دو سال آینده پروژه راه‌آهن قزوین‌ـ رشت به اتمام می‌رسد.

نجفی ادامه داد: پروژه راه‌آهن رشت‌ـ آستارا تنها پروژه‌ای است که اتمام آن بیش از دوسال طول می‌کشد.

استاندار گیلان از کسب مقام نخست بهبود کسب و کار در هفت فصل توسط این استان در کشور خبر داد و بیان کرد: سال ۹۱ طبق اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری گیلان ۱۵.۵ درصد بود و این رقم در سال ۹۲ به ۱۳.۶ درصد کاهش پیدا کرد.

وی به کاهش ۱۳.۲ درصدی نرخ بیکاری در سال گذشته در گیلان اشاره کرد و گفت: بهار امسال نرخ بیکاری استان برای نخستین بار به ۱۰ درصد رسیده و از نرخ ۱۰.۸ درصدی کشور کمتر است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری گیلان از رتبه دوم در سال ۹۲ به رتبه ۱۸ در کشور ارتقا پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم برخی منفی‌گرایی کرده و دروغ می‌گویند.

نجفی خواستار برخورد فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس فتای گیلان با افراد مذکور شد و افزود: برخی عادت به دروغگویی کرده‌اند و نرخ بیکاری استان را ۴۰ درصد اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ادعای برطرف کردن مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان را نداریم، متذکر شد: در روزهای امید برخی آمارها را به غلط توجیه نکنند و باید با این افراد برخورد شود.

به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان پیش از این دو بار از انتشار اخبار کذب در برخی پایگاه های خبری گیلان ابراز گلایه کرده بود.

 

Share