واژگونی و مصدومیت در ساعات پایانی جمعه

سرعت شدید تیبا در بلوار معلم رشت حادثه خونینی رقم زد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شب گذشته حوالی ساعت ۳۰: ۲۱ دقیقه سرعت زیاد یک خودروی تیبا با چهار سرنشین جوان منجر به واژگونی و مصدومیت سرنشینان آن در خیابان معلم رشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از گیل نگاه ,شب گذشته حوالی ساعت ۳۰: ۲۱ دقیقه سرعت زیاد یک خودروی تیبا با چهار سرنشین جوان منجر به واژگونی و مصدومیت سرنشینان آن در خیابان معلم رشت شد.

تصادف-رشت-۳یکی از شاهدان عینی این حادثه گفت: تصادف زمانی اتفاق افتاد که یک خودروی تیبا سفید مدل ۹۴ با سرعت در خیابان معلم نرسیده به تقاطع قلی پور رشت در حال حرکت بود و تلاش داشت از یک پژو مشکی سبقت بگیرد که ناگهان از کنار با پژو برخورد و از مسیر منحرف شد.

فرهاد فقیه‌زاده که با فاصله کمی از پشت سر ناظر این تصادف بود, توضیح داد که خودرو ابتدا به صندوق صدقات کنار خیابان برخورد و سپس واژگون شد.

به گفته این شهروند سرعت ماشین به حدی بود که چند بار معلق زد و در این معلق زدن‌ها تابلوی ورودی کوچه و سطل بزرگ جمع آوری زباله هم به اطرف پرت شدند؛ در ‌‌نهایت خودروی تیبا به تیر برق کوچه طالقانی برخورد کرد که موجب سقوط تیر سیمانی و قطع برق ساکنان کوچه شد.

فقیه‌زاده درباره سرنشینان خودرو هم گفت: ۴ سرنشین خودرو ۲ دختر و پسر با میانگین سنی حدود ۲۲ سال بودند که در داخل ماشین مچاله شده حبس بودند.

براساس اطلاعات دریافتی در حالی که به دلیل سقوط تیر برق و جرقه‌های متوالی برق در خیابان هر لحظه امکان آتش سوزی در محل و خودروی واژگون شده با چهار سرنشین وجود داشت، نیروهای آتش نشانی رشت بلافاصله بعد از دریافت خبر تصادف در صحنه حاضر شدند. آتش نشانان با برش سقف و کناره‌های ماشین مصدومان حادثه را از خودرو خارج کردند تا با حضور ۴ آمبولانس که به سرعت در صحنه حاضر شده بودند آسیب دیدگان به بیمارستان منتقل شوند.

مشاهدات عینی و تصاویر دریافتی نشان می‌دهد که به دلیل عمل کردن ایربگ خودرو، مصدومیت سرنشنان جلوی ماشین چندان شدید نبود اما به نظر می‌رسد دو سرنشین دختر و پسر عقب خودرو با مصدومیت شدیدتری مواجه بودند.

هم چنین گزارشات حاکی از آن است که بعد از ازدحام جمعیت و ماشینهای خدمات رسان که منجر به ترافیک شدید در مسیر شد پلیس راهنمای و رانندگی برای کنترل اوضاع دقایقی با مسدود کردن مسیر میدان سرگل تا تقاطع قلی‌پور از رفت و آمد خودرو‌ها جلوگیری کرد.

 

Share