استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان

شاخص‌های امنیتی گیلان در سال‌های اخیر ارتقا یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی آرامش موجود در گیلان را مرهون تلاش نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی گیلان در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد: حضور اقشار مختلف در این مراسم نشان‌ دهنده تلاش مضاعف و موفق سردار قائدرحمتی است.

IMG_7808وی با قدردانی از حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز شاهد تغییرات هدفمند در نیروی انتظامی در تمام کشور هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه سردار قائدرحمتی با رأفت و مهربانی عمل می‌کرد،گفت: فرماندهان انتظامی با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های دانش‌بنیان در پلیس تصریح کرد: نیاز است فرمانده نیروی انتظامی در این زمینه به گیلان کمک کند.

نجفی با اشاره به توانمندی‌های سردار میرحیدری فرمانده جدید انتظامی گیلان افزود: از انتخاب سردار میرحیدری استقبال می‌کنیم.

وی آرامش موجود در گیلان را مرهون تلاش نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی گیلان در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.

این مقام مسئول، گیلان را جزو استان‌های کوچک دانست و اظهار کرد: گیلان با چهار کشور مرز دریایی و یک کشور مرز مشترک دریایی و زمینی دارد.

وی گفت: استکبار به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال حضور در منطقه هستند.

نجفی با اشاره به وجود اقوام مختلف در گیلان یادآور شد: وجود اقوام مختلف در گیلان را نقطه قوت استان می‌دانیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه قاچاق کالا از آستارا جزو تهدیدهای این استان محسوب می‌شود، گفت: با دقت باید در نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای نظارت و … برنامه داشته باشیم.

نجفی گیلان را از استان‌های امن کشور خواند و یادآور شد: امنیت موجود مرهون تلاش نیروی انتظامی است.

در مراسم مذکور سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان معرفی و از تلاش‌های ابراهیم قائدرحمتی فرمانده سابق با حضور سردار اشتری قدردانی شد.

/فارس

 
Share