امام جمعه انزلی در جمع روسای ادارات

مسئولان استانی و کشوری برای مردم انزلی وقت بگذارند/ارتباط ادارات با مردم کم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه انزلی به مطلوب نبودن ارتباط مناسب ادارات شهرستان با مردم نیز اشاره و تصریح کرد : بنده مصرانه عرض میکنم ، ارتباط اکثریت ادارات شهرستان با مردم کم است و حضور مسئولان در مراسمات و مجامع عمومی بسیار کم رنگ است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در دیدار با روسای ادارات این شهرستان تاکید کرد : بندرانزلی در زمینه اقتصاد مقاومتی فرصت بسیار مطلوبی دارد و این مهم باید در راستای اهداف مسئولان استانی قرار گیرد.

seyed shams (28)وی در ابتدا سخنان خود با تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی خاطر نشان کرد : از توصیه های مهم و مکرر معصومین (ع) به همه مسئولین و مردم رعایت تقوای الهی است و بارها در مسائل معیشتی ، دنیوی و اخروی به این مهم توصیه شده است .

امام جمعه شهرستان بندرانزلی بالاترین مسئولیت و تکلیف روسای ادارات از لحاظ دینی و اخروی خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: در سایه ی این خدمت است که آسایش مردم فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقوای یک مسئول ، با تقوای یک فرد عادی در جامعه اسلامی فرق می کند افزود: باید قدر خدمت به این مردم را بدانیم ، علی رغم تمام سختی ها به ۳۷ سالگی این انقلاب نزدیک می شویم و این گذشت زمان ما را به روز محاسبه نزدیک تر می کند فلذا باید به مسئولیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ما خواسته عمل کرده و آن را ملاک قرار دهیم .

سید عبدالجواد شمس الدین همچنین متذکر شد : این وظایف با تعارف ها فراهم نمی شود و با توجه به حجم وسیع مشکلات در شهرستان همه ی ما باید در رفع آن تلاش کنیم و این تلاش باید با پیگیری همراه باشد ، ما اگر نتوانیم در یک شهرستان فکر و برنامه ریزی کنیم قطعا در مقامات بالاتر کارایی نخواهیم داشت .

وی در ادامه سخنان خود با تاکید به جذب امکانات خاطرنشان کرد :جذب و پیگری برای تامین امکانات یکی از چیزهایی است که باید مسئولان شهرستان به آن توجه بیشتری داشته باشند .

مسئولان استانی و کشوری برای مردم انزلی وقت بگذارند

امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود با گله مندی از سفر مدیران کل و چند وزیر دولت به شهرستان تاکید کرد: بنده معتقدم آمدن مسئولان و مدیران کل استان و یا وزاری دولت به شهرستان فقط برای افتتاح یک پروژه کار شایسته ای نیست.

 شمس الدین همچنین اضافه کرد : یک وزیر وقتی به این شهرستان می آید که آمار بیکاری آن در کشور اول است باید برای مردمش وقت بگذارد و جهت رفع مشکل چاره اندیشی کند .

وی در ادامه افزود : اگر روسای ادارات نمی توانند این درخواست عمومی را اجرایی کنند ، به بنده و جناب فرماندار منتقل کنند تا ما پیگیری کنیم که چرا این گونه با این شهرستان برخورد می کنند .

امام جمعه انزلی به مطلوب نبودن ارتباط مناسب ادارات شهرستان با مردم نیز اشاره و تصریح کرد : بنده مصرانه عرض میکنم ، ارتباط اکثریت ادارات شهرستان با مردم کم است و حضور مسئولان در مراسمات و مجامع عمومی بسیار کم رنگ است .

 حجت الاسلام شمس الدین همچنین در جمع تمامی روسای ادارت شهرستان بندرانزلی یاد آور شد : شما مسئولان در قبال مردم مسئولیت دارید ، شما در این شهر وظیفه دارید ، شما باید در این شهر به مردم پاسخ گو باشید ، دلیل نمی شود اگر منزل رئیس اداره ای در شهرستان نیست در مراسم های مهم عمومی شرکت نکند ، به مردم عملکردتان را گزارش دهید ، چرای برای گزارش کار وقت نمی گذارید ، مردم اگر بفهمند شما کمبود امکانات دارید با شما همکاری می کنند .

امام جمعه انزلی در پایان سخنان خود اذعان داشت : تمام هم و غممان این است که شهرستان قهرمان و مومن بندرانزلی به جایگاه واقعی خود برسد و در کشور به عنوان یک شهرستان نمونه مطرح گردد .

Share