زنان و مردان مصنوعی در راه کشورهای اسلامی+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها عروسک های انسان نمای چینی به صورت گسترده در بازار کشورهای اسلامی در حال توزیع است و این مساله جای نگرانی دارد چراکه باعث می شود با از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان بنیان خانواده ها سست شود ! *هدف از ساخت عروسک های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها عروسک های انسان نمای چینی به صورت گسترده در بازار کشورهای اسلامی در حال توزیع است و این مساله جای نگرانی دارد چراکه باعث می شود با از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان بنیان خانواده ها سست شود !

۳۵۰۹۴۸۷_۸۲۱
*هدف از ساخت عروسک های مبتذل چیست؟

به گفته صاحب شرکت تولید کننده این محصول ، هدف از ساخت این عروسک های انسان نما کمک به جامعه بشری است ، به خصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!

آیا ساخت محصولات غیر اخلاقی کمک به جامعه بشری می کند؟!
آیا جوانان را به انحطاط اخلاقی و انواع بیماری های روانی نمی کشانند؟!

شرکت های چینی جزو غول های اقتصادی دنیا هستند و البته برای این شرکت ها هیچ چیز جز تسخیر بازار و فروش جنس معنا ندارد.

*زندگی بیمارگونه با عروسک های انسان نما

مدت هاست که کودکان به خصوص در کشورهای اسلامی با تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای ، درگیر روند رو به رشد توزیع عروسک های انسان نما هستند که شرایط اخلاقی، روحی، مادی، اعتقادی و… انسان را نشانه گرفته است.

امینه رحمت، روانشناس و کارشناس مسائل جنسی در این باره می گوید: وقتی فردی با عروسک زندگی می کند، دچار اختلالات شدید روانی می شود چراکه رابطه منطقی برقرار نشده و عاطفه ای شکل نمی گیرد. رابطه ای سالم است که با منطق و ازدواج صورت گیرد تا با تداوم انسان را به آرامش برساند.
۳۵۰۹۴۸۴_۶۷۵

انسان ها در طی مراحل رشد خود، رشد جنسی نیز دارند و اگر به صورت طبیعی این مسیر طی نشود، فرد در بزرگسالی دچار انواع بیماری ها می شود.

ناصر قاسم زاد، درمانگر و روانشناس، ارتباط با عروسک های انسان نما را بیماری “یادگارخواهی” می داند و می گوید: جوانان با این عروسک ها فقط به بیراهه کشیده می شوند و اختلالات روانی آنان به اختلالات جنسی می رسد تا جایی که بعضا تمایل به ازدواج را در خود سرکوب می کنند.

*عروسک های انسان نما، ضربه به نهاد خانواده

با حضور عروسک های مبتذل ، دختران و پسران خردسال نیز دچار بحران می شوند و بلایی بر سر جامعه می آید که جبران ناپذیر است.

دکتر امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس، عروسک های مبتذل را خطری برای ارزش ها و هنجارهای جامعه می داند و می گوید: این عروسک ها در بد حجابی و بی حجابی تأثیر می گذارند و بی بندوباری را در جامعه ترویج می دهند و در مسائل ازدواج نیز اختلالاتی را ایجاد می کنند تا آنجا که احتمالا به تجدید نظر جوانان در امر ازدواج می انجامد و همچنین باروری و افزایش جمعیت را دچار بحران می کند.

این جامعه شناس توصیه می کند که مسئولان قبل از گسترش دامنه حضور این عروسک ها در جامعه ، جلوی این معضل را بگیرند.

*عروسک های انسان نما پشت درهای ایرانند؟!

تاکنون این محصول ضد انسانی در سطح گسترده ، گریبان جامعه ما را نگرفته اما به شکلی متراکم در پشت مرزها صف کشیده است و با توجه به داغ بودن بازار سیاه قاچاق کالا حضور آن در ایران بعید نیست و زنگ هشدار آن چندی پیش برای مسئولان به صدا درآمده است.

/باشگاه خبرنگاران

Share