رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد:

روحانی سال ۹۶ با قطار به گیلان سفر می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت:رئیس جمهور سال ۹۶ با قطار به گیلان سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گف۲۰۱۳۰۵۰۵۱۵۰۳۲۶_نوبخت-nobakht6ت:رئیس جمهور سال ۹۶ با قطار به گیلان سفر می‌کند.

محمدباقر نوبخت عصر امروز در بازدید از پروژه راه آهن رشت _قزوین اظهار داشت: دولت در ۴ ماهه گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه آهن رشت قزوین اختصاص داده است تا این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: الان هم ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم به این پروژه ملی تخصیص دادیم تا انشالله رئیس جمهور سال ۹۶ با قطار به گیلان سفر کند.
وی با اشاره به اهمیت بزرگراه رشت قزوین گفت: کار ۱۱ کیلومتر باقیمانده از این بزرگراه با سرعت هر چه تمام‌تر در دست انجام است تا پایان امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.
نوبخت با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این بزرگراه گام مؤثری در جهت سهولت رفت و آمد مردم است گفت: فاز دوم یازده کیلومتر باقیمانده از بزرگراه چون از ۳ کیلومتر و ۷۰۰ متر، سه کیلومتر و دویست متر تونل‌های دوفاز است کار عملیاتی آن تاکنون طول کشیده است.
وی گفت: تاکنون۱۴۰ میلیارد تومان برای احداث بزرگراه رشت قزوین هزینه شده است گفت: هزار میلیارد تومان برای ۱۱ کیلومتر باقیمانده اختصاص یافته است.
پروژه راه آهن رشت قزوین از سال ۸۲ آغاز شده است.

/تسنیم

Share