روایت آقای وزیر از مرض‌های وزارتی دولتمردان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسن قاضی زاده هاشمی با اشاره به حضورش در جلسه علنی مجلس در هفته گذشته و انتقاد نمایندگان از طرح تحول سلامت و بودجه اختصاص داده شده به آن، گفت: در مورد بودجه ما یک اشتباهی اتفاق افتاد، اگر یک‌چهارم بودجه کشور را به ما بدهند، بقیه دستگاه‌ها و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسن قاضی زاده هاشمی با اشاره به حضورش در جلسه علنی مجلس در هفته گذشته و انتقاد نمایندگان از طرح تحول سلامت و بودجه اختصاص داده شده به آن، گفت: در مورد بودجه ما یک اشتباهی اتفاق افتاد، اگر یک‌چهارم بودجه کشور را به ما بدهند، بقیه دستگاه‌ها و حقوق کارمندان دولت را چه کار کنند!

hashemi815549وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بودجه‌ای که به ما داده می‌شود ۱۰.۵ درصد بودجه کل کشور و از بودجه آموزش و پرورش کمتر است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شده است شبی بدلیل نگرانی و دغدغه کاری نخوابید؟ گفت: خیلی پیش آمده است؛ از جمله همان شب بعد از مجلس تا صبح نخوابیدم، بالاخره هم مردم مهم هستند و همه همکاران عزیز ما که دارند با شوق و اشتیاق کار می‌کنند. باید قدرشناس خدماتشان بود، نه اینکه یاد بگیریم نیمه خالی لیوان را ببینیم، باید همیشه حرف‌های امیدوارکننده و نشاط‌آور بزنیم، آن هم کشور ما که با مشکلاتی مواجه است، لذا باید حرف مثبت بزنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: البته در میان اعضای هیات دولت بی‌خوابی‌ها زیاد اتفاق می‌افتد، من دیده‌ام که آقای روحانی سر مذاکرات هسته‌ای ۵-۴ شب نخوابیده است. دیگر همکارانم هم بی خوابی داشته‌اند، چراکه همکارانم اگر مشکل روحی و جسمی پیدا می‌کنند، من به عنوان پزشک حاضر در دولت در جریان قرار می‌گیرم. برای اعضای هیات دولت خیلی از بیماریهایی که تاکنون پیش‌آمده ناشی از نگرانی، استرس و اضطراب است که ما به آن می گوییم «مرض‌های وزارتی!».

/مهر

Share