قانع خبرداد

«رشت، قصه‌های یک شهر» ; رونمایی از ۱۰ فیلم اجتماعی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت از نمایش ۱۰ فیلم «رشت، قصه‌های یک‌شهر» با موضوع اجتماعی و شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا قانع صبح امروز در نشست سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی این شهر با اشاره به رونمایی از ۱۰ فیلم رشت اظهار کرد: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا ۱۰ فیلم «رشت، قصه‌های یک شهر» از ۱۰ کارگردان گیلانی با موضوع اجتماعی و شهری رونمایی می‌شود.

۱۳۹۴۰۳۱۱۰۰۰۵۳۸_PhotoAوی محل نمایش فیلم‌های مذکور را مجتمع فرهنگی‌ ـ‌ هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت عنوان کرد و گفت: فیلم‌های مذکور با عنوان «پرگار» به کارگردانی مسعود بهارلو، «عروس» به کارگردانی عقیل علیزاده، «ویترین» به کارگردانی شهریار پورسیدیان، «قرمز ساده» به کارگردانی داود اشرفی، «آقای داغان» به کارگردانی مجتبی کوهکن، «روزهای آخر اسفند» به کارگردانی البرز پورصیاد، «انعکاس» به کارگردانی «مهرداد محب علیزاده»، «کوچه گرد» به کارگردانی محمدرضا مجلسی، «این خانه روشن است» به کارگردانی سید محمود اریب و «دور شهر» به کارگردانی جواد میرزایی به نمایش گذاشته‌می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه تئاتر «سلول صفر» به نویسندگی حسین مهکام و کارگردانی فردین افشارفر در خانه‌ کوچک نمایش خانه‌ فرهنگ و هنر رشت به نمایش در‌ آمده‌است، افزود: نمایش «سلول صفر» تا ۲۳ شهریور ماه جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه‌ فرهنگ و هنر رشت پذیرای علاقمندان است.

وی در ادامه از برگزاری المپیاد ورزشی محلات رشت خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی نظیر فوتبال گل‌کوچک، والیبال و بسکتبال خیابانی با حضور ۱۰۰ تیم در شهر رشت برگزار می‌شود.

قانع اجرای المپیاد ورزشی در محله‌های شهر رشت را یکی از برنامه‌های سازمان مذکور عنوان کرد و یادآور شد: تیم‌ها از ۵۵ محله‌ شهر رشت در این المپیاد شرکت می‌کنند و شورای اجتماعی محله‌های رشت مسئول ساماندهی و سازماندهی این تیم‌ها است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت استفاده از رشته‌های مختلف ورزشی و هنری در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی را یکی از اهداف سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی ذکر کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری رشت میزبان مسابقات فوتسال مرحله‌ پایانی لیگ برتر امیدهای کشور است، خاطرنشان کرد: این مسابقه از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت مرحله‌ پایانی مسابقات فوتسال مذکور با حضور تیم‌های ملی حفاری اهواز، فرش‌‌آرای مشهد، کشاورز قزوین و شهرداری رشت برگزار می‌شود.

قانع درباره دلیل تاخیر در برگزاری مسابقات فوتسال که قرار بود شهریور ماه جاری برگزار شود، یادآور شد: در دقایق پایانی آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور، فدراسیون کشور با ارسال نامه‌‌ای این مسابقات را یک ماه به تعویق انداخت و در مهر ماه برگزار می‌شود.

/فارس

Share