نماینده سابق فومن و شفت خطاب به عاشوری:

راه قانونی بهتر از چادر زدن بر سر پل است/قرار به چادر زدن بود می بایست چهار سال پیش جلوی درب خانه ی شما چادر می زدم/آقای دکتر این شعبده بازی دیگر نخ نما شده/اگر این عمل زشت در دوران ما اتفاق می افتاد کفن می پوشیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جماعتی با بیان اینکه اگر این عمل زشت در دوران ما اتفاق می افتاد به تمام کائنات نامه می نوشتند که ما به نظام و ولایت فقیه که فرزندان ولایت فقیه هستیم توهین شده است و کفن می پوشیدند و پیاده تا تهران می آمدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کاسپین, رسول جماعتی در واکنش به اقدام ناصر عاشوری نماینده فعلی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  درچادر زدن بر روی پل با اشاره به پروژه جاده سراوان – شفت به فومن و انتهای آن تا تالش،اظهار کرد: فکر می کنم کسی که نماینده مجلس شورای اسلامی است باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشد.

jamaiati_0620وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۷۴ استارت خورده است که مقارن با مجلس چهارم بود، گفت: فقط مدت زمان چهارسال طول کشید تا حریم های اطراف پروژه خریداری شود.

*اطلاعات نماینده فعلی فومن و شفت غلط است

نماینده سابق مردم فومن و شفت افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۸۱ شروع شد و اطلاعات آقای دکتر کاملا غلط است.

جماعتی با تأکید بر اینکه ایشان اگر قدری بررسی می کردند، مشخص می شد که زمان شروع این پروژه چه تاریخی است، اضافه کرد: این پروژه اصلا در طرح نبود و مسئولان وزارت راه و شهرسازی وقت می گفتند که طرح را مطالعه کردیم و آن طرح صلاح نیست که اجرایی شود و برای ما صرف نمی کند و پروژه راتعطیل کردند.

وی با بیان اینکه در زمان نمایندگی خود پیگیری هایی با وزیر راه و ترابری وقت بعمل آورده، گفت: از طریق شهید دادمان و قسمتی هم آقای خرم این پروژه پیگیری شد تا با اهرم های قهریه آن کار شروع شد.

نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس، ادامه داد: از اول جاده تهران به سراوان شن ریزی و چندین پلهای بزرگ نیاز داشت که شروع شد و تا پل حلقه سر و پل های دیگر که هم زمان با خریداری زمین ها احداث کردند ادامه یافت و از سال ۸۱ تا پایان ۸۳، ۹۵ درصد از این کار تمام شده بود که نمایندگی بنده هم تمام شد.

جماعتی در ادامه این مطلب با بیان اینکه بعد از اتمام نمایندگی قاعدتا من از ادامه پیگیری آن بازماندم، ابراز کرد: این موضوع به بی عرضگی نماینده دور هشتم فومن و شفت در مجلس هم برمی گردد.

*نماینده دوره هشتم مجلس توان کافی نداشت

جماعتی با بیان اینکه میرزایی نماینده دور هشتم فومن و شفت یا در مالزی نزد بچه هایش بود و یا دنبال سفر های خارجی، و شخصی خودش و کاری صورت نپذیرفت، تصریح کرد: الآن آمده اند روی پل شروع به شن ریزی می کنند تا بتواند این پل را پر کنند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۱ تاکنون این طرح شروع شده و ادامه داشته است، گفت: خلاصه مصاحبه من باعث شد تا آقای دکتر، نماینده محترم شهر بیاید تا این کار را پیگیری کند و البته اینکه با قهر از جلسه بیرون بیاید.

*برای پر کردن  پل ورودی فومن محیط زیست ماسوله در حال نابودی است

وی با بیان اینکه برای پر کردن پل مذکور منابع طبیعی و جنگل ماسوله را خراب می کنند گفت: شنیده ام که پیمانکار خاک آن را به شخص دیگری فروخته است و سنگش را به این پروژه می آورد، که پول های هنگفتی در آنجا حیف و میل شده است و بنابر این من که بیش از چند کشور دنیا را دیده ام باز هم تکرار میکنم در هیچ کجای دنیا این گونه پل درست نمی کنند و این کار از نظر هندسی غلط است. البته امیدواریم که انشاء الله این شنیده ها دروغ باشد هرچند انتظار داریم دادستان محترم وتوانمند به این موضوع رسیدگی کنند.

جماعتی با بیان اینکه عاشوری خودش ۳۰ سال در دستگاه امنیتی و وزارت اطلاعات کار کرده است، گفت: اینکه پرده ای بزند و آنجا تهدید کند که اگر این اتفاق نیفتد دفتر من اینجاست، این عمل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از واقعیت که دنبال حل این مشکل باشد به دور است.

جماعتی خطاب به عاشوری گفت: آقای دکتر این شعبده بازی دیگر نخ نما شده است و تاریخ مصرف آن گذشته است.

نماینده اسبق فومن و شفت ادامه داد: آقای نماینده در دولت مهرورز نهم و دهم که شما از طرفداران پرپا قرص آن بودید و حمایت می کردید بیش از ۲۵۰۰ کارخانه بزرگ و مادر تخصصی بسته شد، تمامی شرکت های بزرگ گیلان به کلی یکی پس از دیگری مثل ایران پوپلین، فومنات، خاور نختاز، بسته شد؛ چرا آن وقت چادر نزدید.

*جوانان بی کار هستند اما دامادهای ایشان در بهترین سازمان ها مشغول هستند.

وی  افزود: آقای عاشوری چرا وقتی ۴۰ هزار جوانان ما که بیش از ۵۰ درصد آنها لیسانسه هستد بیکارند چادر نزدید در حالی که این جوانان برای نان شب محتاج هستند و حتی برای امرار معاش دچار مشکل روحی و روانی شده اند و روز و شب خود را در قلیان سرا ها صرف می کنند و در حال نابودی و گمراهی هستند در حالی که دامادهای شما در بهترین سازمان ها مشغولند.

جماعتی ادامه داد:آقای نماینده چرا زمانی که امیر منصور آریا و بابک رنجانی و سلطان شکر ایران میلیاردها تومان اموال این کشور را غارت کردند تا جایی که داد رهبر فرزانه انقلاب درآمد چرا چادر نزدید؟

نماینده سابق فومن و شفت افزود: آفای نماینده، دولت مورد حمایت شما ۷۰۰ میلیارد دلار این کشور را حیف و میل کرد و خود و دولتش را پاک ترین دولت انقلاب دانست که چندین معاونش در دانشگاه (اوین زندان)!! هستند چرا آنوقت چادر نزدید.

 جماعتی ادامه داد:آقای نماینده مردمی که گوشت را کیلویی به قیمت بالای۳۰ هزار تومان می خرند دیگر گول این حرفها را نمی خورند و حق را از باطل از من و شما بهتر تشخیص می دهند.

این مسئول اظهار کرد: آقای نماینده اگر قرار بر چادر زدن بود آنقدر باید چادر در این شهر می زدید که برای این شغل کارمندان زیادی مشغول به کار می شدند و مشکل اشتغال مردم شهرهای فومن و شفت حل می شد .

وی با اشاره به اینکه این کار عاشوری سیاه نمایی است و به ارکان نظام برمی گردد، ادامه داد: این اقدام خوراکی است برای رسانه های بیگانه که نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرند.

وی این کار عاشوری را باعث شاد شدن ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام دانست و گفت: هیچ کس حق ندارد باعث شود دشمنان این کشور و نظام به ریش ما بخندند

 *راه قانونی بهتر از چادر زدن بر سر پل است

نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه انجام این گونه رفتار از کسی که خودش ۳۰ سال در دستگاه های امنیتی بوده است بعید به نظر می آید گفت: نماینده شهرستان به جای چادر زدن دنبال اصل مشکلات این پروژه برود و از راه قانونی این موضوع را حل کند.

نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس افزود: روش هایی مانند سئوال، تحقیق وتفحص و نهایت از ابزارهای نماینده است تا در این رابطه از وزیر راه و شهرسازی سئوال شود و حتی می توان وزیر را استیضاح کرد.

وی با تأکید بر اینکه بررسی یک پروژه راه هایی دارد نه اینکه نماینده در جلسه فرمانداری قهر کند و بیرون بیاید، تصریح کرد: این پروژه ملی است و به فرماندار شهر ربطی ندارد و فرماندار تنها پیگیری را عهده دار است و مجری نیست .

وی با بیان اینکه اگر این عمل زشت در دوران ما اتفاق می افتاد به تمام کائنات نامه می نوشتند که ما به نظام و ولایت فقیه که فرزندان ولایت فقیه هستیم توهین شده است. و کفن می پوشیدند و پیاده تا تهران می آمدند, اظهار کرد: آیا کسی نیست به جناب دکتر تذکر دهد تا دیگر چنین رفتاری تکرارنشود.

جماعتی با بیان اینکه آیا دستگاه های امنیتی زنده نیستند که نماینده این شهر برای پیشبرد اهداف ومطامع شخصی خود دست به این کار زشت زده است، گفت: از برادرم جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی در خواست دارم تصمیماتی را اتخاذ کنند تا مردم از این نگرانی و نابسامانی درآیند .

*قرار به چادر زدن بود من مستحق تر از نماینده فعلی بودم

وی در پایان گفت: اگر قرار به چادر زدن بود حسب دستور مقامات عالی وزارت صنعت و معدن، من می بایست چهار سال پیش در جلوی درب خانه ی شما یا در مجلس شورای اسلامی چادر می زدم.  می دانید چرا؟!! برای اینکه مدت هشت سال حضرتعالی در خانه سازمانی این وزارتخانه واقع در شهرک غرب بدون پرداخت کوچکترین اجاره ای و بدون داشتن مسئولیتی زندگی می کردید و با اهرم های قهریه شما را از ساختمان سازمانی قبل از سال خارج کردند.

Share