چراغ های رابطه همچنان تاریک است

رئیس شورای شهر رشت طرح انتخاب اعضای کمیسیون ها را از دستور کار خارج کرد/برخی اعضای شورا جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای شهر کلانشهر رشت عصر امروز به صورت علنی صد و دهمین جلسه خود را به ریاست محمد علی رفیعی نوده تشکیل داد که باز هم با خروج اعتراضی بعضی اعضاء نتوانست تا انتها برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر ,شورای شهر کلانشهر رشت عصر امروز به صورت علنی صد و دهمین جلسه خود را به ریاست محمد علی رفیعی نوده تشکیل داد که باز هم با خروج اعتراضی بعضی اعضاء نتوانست تا انتها برگزار شود. در حالی که قرار بود در این جلسه انتخاب کمیسیون های تخصصی در دستور کار  قرار گیرد، GOPR9774محمد علی رفیعی نوده با این دلیل که لیست درخواستی اعضای کمیسیون  نیم ساعت قبل از جلسه به دست وی رسیده و با لیست دو هفته قبل مغایرت دارد  این طرح را از دستور خارج کرد.  این در حالی بود که رفیعی چندی پیش در جواب یکی از اعضای شورا که خواستار خروج موضوع انتخاب ریاست کمیسون ها از دستور جلسه قبلی شده بود اظهار نمود: ریاست شورا به تنهائی نمی تواند موضوعی را از دستور کار خارج کند و این امر نیاز به ارائه درخواست ۵ عضو و تصویب اکثریت دارد.

به دنبال خارج کردن بحث انتخاب کمیسیون ها،  امیرحسین علوی  با اعتراض این حرکت را غیر قانونی دانست و به مشاجره لفظی با رئیس جلسه پرداخت. فرانک پیشگر نیز به دنبال بحث های پیش آمده خواستار جلسه فوق العاده در روز سه شنبه شد که با مخالفت رییس شورا مواجه گردید. همچنین عدم حضور فرهاد شوقی  منشی  شورا در حین جلسه اعتراض اعضای دیگر را به وجود آورد. محمود باقری، کارگرنیا، مسعود کاظمی، منوچهر جمالی و عباس صابر نیز به نشانه همراهی با نظر رئیس شورا  جلسه شورا را ترک نمودند که البته با بازگشت صابر تعداد به ده نفر رسید. به دنبال مشاجره شدید در بین اعضاء اسماعیل حاجی پور با بیان این که شرایط برای برقراری جلسه برقرار نیست به عنوان اعتراض  جلسه را ترک کرد تا شورا بازهم از رسمیت بیفتد. البته تا قبل از دستور بحث بررسی غیبت بعضی اعضای شورا طرح های شورا به آرامی در حال پیشرفت بود.  ظاهرا اختلافات در  جلسه شورای شهر چهارم همچنان ادامه داشته  و در این بین بلاتکلیفی را برای مردم و امورات شهروندان به همراه داشته است.

Share