جعفری فرماندار املش:

دولت تدبیر و امید، برنامه محور است/بهره برداری از ۶۱ پروژه املش در هفته دولت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضور نماینده عالی دولت در استان، فرماندار املش و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، ۱۷ پروژه عمرانی املش به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضور نماینده عالی دولت در استان، فرماندار املش و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، ۱۷ پروژه عمرانی املش به بهره برداری رسید.
jafari_2015-08-26_17-19-32جعفری فرماندار املش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت : دولت تدبیر و امید، برنامه محور است و بر اساس برنامه حرکت می کند و گفتمان آن گفتمان اعتدال همراه با عقلانیت می باشد، لذا ما نیز در شهرستان همین رویه را سرلوحه کارمان قرار داده و از مدیران هم خواستیم که با برنامه حرکت کنند و در شرایطی که به دلایل مختلف با کمبود اعتبارات مواجه هستیم؛ بتوانیم بیشترین بهره برداری و خدمت رسانی را به مردم عزیز داشته باشیم.

فرماندار املش اظهارداشت: متاسفانه در سال جاری ۳۰درصد کاهش اعتبارات داشته ایم اما با همه این وجود سعی کرده ایم که با همت و درایت همه مدیران دستگاههای اجرایی و درسالی که به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به سال همدلی و همزبانی شده است بتوانیم با همدلی و انسجام بیشتر از گذشته علی رغم کمبود اعتبارات به مردم که ولی نعمتان ما هستند خدمت کنیم.
وی در ادامه به بیان اهم برنامه ها و پروژه های افتتاحی در هفته بزرگداشت دولت پرداخت و افزود: در شهرستان املش در هفته بزرگداشت دولت ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷ر میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان در بخش های کشاورزی، مسکن، راه، تأمین آب شرب، آبرسانی در شهر ها و روستا ها، تامین برق، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، گاز رسانی، صنعت و معدن، شهرداری ها و دهیاری ه  افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و مردم خواهند توانست از نتایج آن ها بهره مند شوند.

گفتنی است  در گام نخست پروژه روکش آسفالت راه چمنستان که با اعتباری بالغ بر۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و  سپس خانه مددجویان بهزیستی در روستای سورکوه رسماً افتتاح شد.این واحد مسکونی در مساحتی بالغ بر ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ ملیون ریال  احداث شده است.استاندار گیلان سپس راهی پروژه های گازرسانی این شهرستان شد .

گازرسانی به هشت روستای آزاربن سفلی,آزاربن علیا,بزکویه,پردین لنگه,طارمسرا,ورکوره,عباس گوابر, پلها سانگ با اعتباری بالغ بر ۱۹میلیارد ریال از جمله طرحهایی است که با بهره برداری از آنها بیش از هزار خانوار در این مناطق از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

Share