فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن:

دفاع مقدس برهم زننده معادلات دشمن بود/برخی بهبود معیشت را در داشتن رابطه با آمریکا می‌دانند/دشمن در هیچ یک از فتنه ها به اهداف خود نرسید/+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن از نقدینگی بالای ۸۲۰ هزار میلیارد تومانی دست مردم ایران خبر داد و افزود: امروز آمریکا می خواهد فروشگاهای مک دونالد در تهران بازگشایی کند و با این قصد خارج کردن نقدینگی از کشور را دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خیابان امام خمینی (ره)شهر فومن گفت: این  هفته را که مزین به ۸ سال دفاع مقدس است بریک عرض می کنم و امیدوارم عدالت پهنه گیتی را فرا گیرد.photo_2015-09-23_13-14-16

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,سرهنگ توشه با اشاره به اینکه در طول این سالها فتنه های متعددی را شاهد بودیم, اظهار داشت: گسترش انقلاب مانع نفوذ دشمن و سد راه آنان است.

وی دشمن را طراح فتنه سال های ۷۸ و ۸۸ و  همچنین فتنه هسته ای دانست و افزود: دشمن در هیچ یک از فتنه ها به اهداف خود نرسیده است.

توشه به نبرد هزار روزه رزمندگان با دشمن اشاره کرد و گفت: ۷۳۹ روز رزمندگان ما در این نبرد با تمام توان به دل دشمن زدند بدون اینکه تفنگ و مهمات کافی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن ,دفاع مقدس را برهم زننده معادلات دشمن خواند و تصریح کرد: امروز در دانشگاه های نظامی نحوی اجرای عملیات های دفاع مقدس از جمله کربلای ۵ آموزش داده می شود که چگونه رزمندگان از ۹ مرحله موانع طراحی شده توسط اسرائیل عبور کردند.

وی به روح ایثار و شهامت، ایستادگی و مقاومت رزمندگان اشاره کرد و اظهار نمود: تفاوت عمده ی رزمندگان اسلام با سایر نظامیان دنیا داشتن روحیه عرفانی و شهادت طلبی بود.

توشه با بیان اینکه فومن دارای ۴۰۵ شهید است ,گفت: در جنگ توانستیم ابهت دو ابرقدرت را بشکنیم و همچنین آموختیم روی پای خود بایستیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن اظهار داشت: امروز برخی بهبود معیشت را در داشتن رابطه با آمریکا می دانند باید مواظب باشند زیرا این ترفند دشمن است.

توشه از نقدینگی بالای ۸۲۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و افزود: امروز آمریکا می خواهد فروشگاه های مک دونالد را در تهران بازگشایی کند و با این کار قصد خارج کردن نقدینگی از کشور را دارد.

Share