افتتاح پروژه های عمرانی شفت:

دغدغه مهم مردم روستای سفیدمزگی برطرف شد/کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با افتتاح پل آبنمای روستای سفید مزگی یکی از مهمترین دغدغه های مردم این روستا برطرف شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اولین روز از هفته دولت پروژه های شهرستان شفت با حضور استاندار افتتاح شد.
IMG_6495
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت ,آسفالت راه روستایی با اعتبار  ۶۰۰میلیون و همچنین افتتاح پل آبنمای روستای سفید مزگی , گاز رسانی به روستای چوسر بخش مرکزی ار جمله پروژه ها بود.با افتتاح پل آبنمای سفید مزگی شفت یکی از مهمترین دغدغه های مردم این روستا برطرف شد.

فرماندار شفت در این مراسم افتتاح گفت:برای پنجمین بار شاهد حضور استادار در شهرستان شفت هستیم و این نشان از علاقه ایشان به شفت دارد.

یونس محمودی با بیان اینکه در شهرستان ۲۷۴ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان امورد بهره برداری قرار می گیرد, گفت:در شهرستان شفت با همت دولت مردان ۷۱ درصد رشد اعتبار داشتیم.

فرماندار شفت تفاهم و همدلی و همسویی را عامل ایجاد بارقه امید دانست و گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید تورم را کاهش و شاخص های عمرانی را افزایش دادیم.
محمودی از آسفالت ۱۱ رشته راه روستایی با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان و و گاز رسانی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در شهرستان شفت خبر داد.

عاشوری:مردم نوکر و خدمت گزار زیاد دارند

IMG_6484اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم  افتتاح پل آبنمای روستای سفید مزگی گفت: اسفند ماه سال گذشته از روستای سفید مزگی بازدید کردیم و از نزدیک با دغدغه مردم آشنا شدیم و امروز این پل را تقدیم مردم این روستا می کنیم.

وی طول پل را ۷۵ متر و با عرض سه و نیم  متیر و زمان ساخت آن را در مدت ۲ ماه اعلام کرد و گفت: اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان برای ساخت آن صرف شده است.

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در این مراسم گفت:امام در دنیا به ملت آزادگی داد و بنیاد مسکن یکی از یادگارهای امام و نظام است.
ناصر عاشوری با اشاره به اینکه بنیاد مسکن عمران و آبادانی را به روستاها آورده است , گفت:مقاوم سازی و ساخت مسکن برای محرومان امنیت را برای مردم روستا به ارمغان آورد.
وی تاکید کرد؛نظام جمهوری اسلامی امکانات را برای مردم فراهم کرد در حالی که در بسیاری از کشورها از این امکانات خبری نیست.
وی خطاب به مردم گفت: شما نوکر و خدمت گزار زیاد دارید و با قانون جدید دولت تا پایان ۹۵ همه ی روستاها گاز دار می شود.

استاندار گیلان نیر طی سخنان کوتاهی در شفت گفت:امروز توفیقی حاصل شد تا در خدمت مردم شفت باشم.
وی از گاز رسانی به ۵۰۰ روستای گیلان خبر داد و گفت:سعی کنیم فضای خدمت گزاری را ایجاد کنیم.
نجفی عشق به نظام و امام و بیعت با رهبری را فرصت برای مدیران و مسئولان دانست و گفت: باید در کارها عشق ورزید.
استاندار گیلان از افزایش ۵ درصدی در آب رسانی روستایی در گیلان خبر داد و به کاهش ۳.۵ درصدی نرخ بیکاری در دو سال متوالی در استان اشاره کرد و گفت: امسال نوید کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در گیلان را می‌دهیم.
استاندار از تلاش شرکت گاز و جمعیت هلال احمر و خدمات بنیاد مسکن نیز قدر دانی کرد.

گازرسانی به ۶۳ روستای فومن و شفت کار بزرگی است

IMG_6403استاندار گیلان در روستای سیاه رود آلیان در مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به این منطقه گفت:هفته دولت متعلق به دولت مردان و کسانی است که خادم مردمند.
وی حضور در جمع اهلی این روستا را فرصتی دانست که از طرف خداوند به ایشان و مدیران استان داده شد.
نجفی از حمایت مسئولان استان و شهرستان در اجرای پروژه گاز قدردانی کرد و گفت: با آغاز گاز رسانی به روستاهای گیلان بارقه امید به فضای استان دمیده شد.
استاندار گاز رسانی به ۶۳ روستای شهرستان فومن و شفت را کاری بزرگ خواند و گفت:  سالها در سمتهای مختلفی بودم ولی چنین حرکتهای یک جهش بزرگ است.
استاندار گیلان گفت: دولت و ملت از فرصتهای ایجاد شده استفاده کنند ,امروز مشکل بی پولی بیماران در بیمارستانها که یک معضل اجتماعی بود حل شده و این گامی بزرگ در دولت تدبیر و امید بود.

نجفی از کسانی که با عشق در کنار دولت هستند تقدیر کرد و گفت:مهمترین کار جدید بعد از بحث گاز و سلامت ارائه شبکه اینترنتی در روستاها در ظرف چند ماه آینده است.

Share