مدیرعامل جدید ملوان:

در خدمت طرفداران باشگاه ملوان خواهم بود/مردم انزلی مرا به عنوان مدیر بپذیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسعود رضائیان می‌گوید بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه ملوان،به صورت توافقی از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان کناره‌گیری کرده و به ملوان پیوسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسعود رضائیان می‌گوید بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه ملوان،به صورت توافقی از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان کناره‌گیری کرده و به ملوان پیوسته است.۴۷۸۶۴

مسعود رضائیان،مدیرعامل جدید باشگاه ملوان با بیان این که از امروز(دوشنبه)کارش را رسما آغاز می‌کند، اظها‌ر کرد:ما فو‌تبا‌لی‌ها هر کجا که کار باشد در آنجا هستیم. بعد از این که پیشنهاد باشگاه ملوان را دریافت کردم، این پیشنهاد را به هیأت مدیره نفت مسجد سلیمان ارجاع دادم و آنها هم با حضور من در ملوان موافقت کردند. از این پس در خدمت مردم فو‌تبا‌ل‌دوست انزلی و طرفداران باشگاه ملوان خواهم بود.

مدیر‌عامل جدید باشگاه ملوان درباره برنامه‌ها و اهدافش در این باشگاه، افزود:در جلسه‌ای که با اعضای هیأت مدیره داشتیم به آنها گفتم که باید برنامه جامع و راهبردی برای باشگاه تنظیم کنیم. باید طبق یک برنامه بلند‌مدت عمل کنیم. البته از اهداف مهم ما که هیأت مدیره هم بر اجرای آنها تاکید داشتند، می‌توان به نظم و سازماندهی به آکادمی فو‌تبا‌ل باشگاه اشاره کرد. در درجه دوم می‌خواهیم یک برنامه بلندمدت و راهبردی را که عملی هم باشد، تنظیم کنیم. از مسائل مهم و اساسی دیگر تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه منابع درآمدزایی است که می‌توانیم از طریق تبلیغات این کار را پیش ببریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با این روش می‌توانیم هزینه‌های باشگاه را تامین کنیم تا به مانند چند سال گذشته با مشکلات مالی مواجه نشویم؛ تعامل با محیط و فرهنگسازی به شکل حر‌فه‌ای یکی دیگر از اهداف ما است.

رضائیان در پایان درباره وجود مشکلات مالی زیاد در این تیم، گفت: بخش زیادی از فو‌تبا‌ل ما دچار این معضل است که همه ساله در تیم‌های فو‌تبا‌ل، تاخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان وجود دارد. ملوان هم از باشگاه‌هایی است که از گذشته با این مشکل مواجه بوده و می‌توانیم با کاهش هزینه‌ها تا حدودی مشکلات مالی را مدیریت کنیم. از مردم انزلی می‌خواهم من را که فردی از خارج از انزلی محسوب می‌شوم به عنوان مدیر بپذیرند تا در کنار هم بتوانیم اهداف باشگاه را پیش ببریم.

/ایسنا

Share