با حضور 10 تیم در بندر انزلی برگزار شد

درخشش اداره بنادر انزلی در مسابقات ورزش های آبی +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعلی نعیمی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه نشاط در بین کارکنان و فرزندان آنان دانست و افزود: تیم اداره بندر انزلی در هر دو رشته شنا و قایقرانی توانست به مقام اول دست یابد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیزدهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی کارکنان و دهمین دوره مسابقات ورزش های آبی فرزندان پسر کارکنان و بازنشستگان سازمان بندر دریانوردی به مدت دو روز در و با شرکت تیم هایی از بنادر انزلی ,چابهار, بوشهر, لنگه, آبادان, خرمشهر, امام خمینی (ره), سازمان(تهران), ایزد آباد و نوشهر  به میزبانی بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , در این دوره از مسابقات تیم قایقرانی و تیم شنای اداره بنادر انزلی توانست مقام اول مسابقات را کسب نماید.

در رشته شنا بنادر خرمشهر و امام خمینی به تریتب دوم و سوم شدند و در قایقرانی نیز رتبه های دوم و سوم مسابقات به بنادر نوشهر و بوشهر رسید.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی گیلان در خصوص این رقابت ها گفت: این دوره از مسابقات در طی دو روز و بین کارکنان و فرزندان کارکنان و بازنشستگان ۱۰ اداره بندر از کل کشور برگزار شد.

سیدعلی نعیمی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه نشاط در بین کارکنان و فرزندان آنان دانست و افزود: تیم اداره بندر انزلی در هر دو رشته شنا و قایقرانی توانست به مقام اول دست یابد .

وی با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری این مسابقه نقش داشتند, اظهار کرد:خوشبختانه مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه شرکت کنندگان در فضایی سالم به رقابت دوستانه با یکدیگر پرداختند .

Share