جهانپور:مشکلات مالی به مرحله غیرقابل تحمل رسیده

داماش به احترام تماشاگران و هواداران سه شنبه بازی می کند و بعد از آن تعطیل!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید جهان پور سرمربی تیم داماش گیلان گفت: به احترام تماشاگران و هواداران تیم داماش روز سه شنبه با تیم ایران جوان بوشهر بازی می کنیم و بعد از آن به اجبار تمرین داماش را تعطیل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روزنامه خزر , تیم داماش رشت در هفته ششم مسابقات دسته اول کشور با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم سپاسی در شیراز شد.
jahanpoor940521000300_PhotoAمجید جهان پور سرمربی تیم داماش صحبت های خود را ضمن تحلیل همین بازی آغاز کرد و گفت: «همان طور که می دانید، تیم سپاسی برای صعود بسته شده و حریف آسانی نیست. با این حال بچه های داماش پا به پای تیم میزبان در شیراز دویدند و تمام تلاش خود را به خرج دادند و در جریان بازی فقط یک گل خوردیم و دو گل حریف از روی ضربات ایستگاهی بود.»
جهان پور درباره مشکلات مالی تیم داماش که روی روحیه بازیکنانش هم تاثیر منفی گذاشته، گفت: «تاسفانه مشکلات مالی به مرحله غیرقابل تحمل رسیده و بازیکنان تیم از دو هفته قبل به من می گویند که به خاطر عدم دریافت حتی یک ریال در هفت ماه گذشته کلی به دیگران بدهکار هستند و چک داده اند و روحیه ای برای بازی کردن و ادامه دادن به کار در این شرایط برای آن ها نمانده است. به همین جهت پس از تمرین روز جمعه (پریروز) در حضور کادر فنی و بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که با وضعیت موجود نمی توانیم به تمرین ها و مسابقه های خود ادامه بدهیم. البته به احترام تماشاگران و هواداران تیم داماش روز سه شنبه با تیم ایران جوان بوشهر بازی می کنیم و بعد از آن به اجبار تمرین داماش را تعطیل خواهیم کرد.»

Share