فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

خواب آلودگی راننده منجر به تصادف مرگبار در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار منجر به فوت در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل به دلیل خواب‌ آلودگی راننده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار منجر به فوت در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل به دلیل خواب‌ آلودگی راننده خبر داد.

۱۳۹۳۰۵۲۸۰۰۰۹۶۵_hadeseحادثهAمهیار رستگار با بیان اینکه خواب‌آلودگی و خستگی از عوامل مهم در وقوع تصادفات رانندگی مرگبار است، اظهار کرد: صبح امروز بر اثر خواب‌آلودگی یک راننده، تصادف مرگبار برای خانواده‌اش رخ داد.

وی در تشریح حادثه مذکور افزود: راننده یک دستگاه ام‌وی‌ام به همراه خانواده‌اش صبح امروز به دلیل خواب‌آلودگی و خستگی ناشی از راه در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و از مسیر منحرف شد.

فرمانده پلیس راه گیلان ادامه داد: در این حادثه همسر راننده ام‌وی‌ام جان خود را از دست داد و راننده نیز مصدوم و در بیمارستان بستری شد.

وی با بیان اینکه انسان به سفر می‌رود تا از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرد، تصریح کرد: طول مسافت سفر نیز دیدنی است و اگر راننده‌ای احساس خستگی و خواب‌آلودگی کرد باید خودرو را در مکانی امن پارک و لحظه‌ای را استراحت کند تا با بی‌احتیاطی مرگ خانواده‌اش را رقم نزند.

رستگار با تاکید بر اینکه رانندگان خواب‌آلودگی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت قوانین و به دور از خستگی مسافت راه، به همراه خانواده از مواهب زندگی ببرند و با بی‌احتیاطی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

وی در ادامه به شرایط جوی و ترافیکی محورهای گیلان اشاره کرد و یادآور شد: شرایط جوی و ترافیکی مهیاست و رانندگان با ایمن تردد کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به ورود مسافران به این استان متذکر شد: از مسافران می‌خواهیم با رعایت نکات ایمنی و رفع خواب‌آلودگی رانندگی کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

/فارس

Share