حضور نماینده پارک ملی علم و فناوری پاکستان در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر کل شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و نماینده پارک ملی علم و فناوری پاکستان صبح امروز ۱۷ شهریور ماه، با یکدیگر دیدار و درباره مسایل و همکاری های بین المللی گفتگو کردند. در این دیدار که در پارک علم و فناوری گیلان ,برگزار شد دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر کل شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و نماینده پارک ملی علم و فناوری پاکستان صبح امروز ۱۷ شهریور ماه، با یکدیگر دیدار و درباره مسایل و همکاری های بین المللی گفتگو کردند.
motagh0talab-umbnail.phpدر این دیدار که در پارک علم و فناوری گیلان ,برگزار شد دکتر متقی طلب و پروفسور عبدل غفور درباره میزبانی اجلاس سالانه انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و حوزه های نوآوری گفتگو کردند.
در این دیدار که مدیر اجرایی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی نیز حضور داشت در خصوص همکاری های بین المللی پارک های علم و فناوری کشور و اعضای این انجمن با پارک ملی علم و فناوری پاکستان صحبت و گفتگو شد.
نماینده پارک ملی علم و فناوری پاکستان هم همچنین با ابراز علاقه نسبت به حضور در ایران و حضور فعال در منطقه از طریق پارک های علم و فناوری کشور، خواهان تسهیل همکاری ها بویژه در زمینه سرمایه گذاری های مشترک در ایران شد.
با توجه به اینکه پارک ملی علم و فناوری پاکستان یکی از کاندایداهای میزبانی اجلاس سالانه انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و حوزه های نوآوری در سال ۲۰۱۷ می باشد. پروفسور عبدل غفور به عنوان نماینده پارک ملی علم و فناوری پاکستان با دکتر متقی طلب رییس پارک علم و فناوری گیلان در خصوص جلب نظر پارک علم و فناوری گیلان به میزبانی اجلاس سالانه انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری و حوزه های نوآوری در پاکستان گفتگو کرد.

Share