حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران ویژه نشست «استکبار ستیزی» در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از وعاظ برجسته کشوری در رشت خبر داد. روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی، آموزش خبرنگاری و  نشست‌های بصیرتی، تاکید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نشست بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از وعاظ برجسته کشوری در رشت خبر داد.

پناهیانamedروح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی، آموزش خبرنگاری و  نشست‌های بصیرتی، تاکید کرد: اردوی رسانه‌ای بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های فومن، صومعه‌سرا، ماسال، آستارا، سیاهکل و لنگرود با حضور اعضای بسیج و رسانه‌های فعال شهرستان‌ها برگزار شد.

وی از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه بسیجیان علاقه‌مند به این حوزه خبر داد و گفت: دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری در ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه سال جاری در رشت برگزار می‌شود.

جهاندیده با بیان اینکه برگزاری نشست بصیرتی استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه گیلان است، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از وعاظان برجسته کشوری و استاد قشر بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست بصیرتی در تاریخ جمعه، ۲۰ شهریورماه سال جاری بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) رشت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: از اصحاب رسانه استان و عموم مردم دعوت می‌شود در نشست با موضوع استکبارستیزی شرکت کنند.

Share