سردار حزنی در مسجد الجواد لاکانی رشت

جنگ ایران با عراق تنها جنگ مقدس درطول تاریخ است/با تمام توان به صدام کمک کردند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حزنی با اشاره به دوران دفاع مقدس و روحیه بالای رزمندگان ، به جنگهای ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: جنگ ایران با عراق تنها جنگ مقدس در طول تاریخ است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حزنی فرمانده قرب کوثر قرارگاه خاتم الانبیاء در آستانه هفته دفاع مقدس در مسجد الجواد لاکانی رشت برای مردم سخنرانی کرد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و برخی مسئولین برگزار شد, سردار حزنی با اشاره به دوران دفاع مقدس و روحیه بالای رزمندگان ، به جنگهای ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: جنگ ایران با عراق تنها جنگ مقدس در طول تاریخ است.
وی رمزهای عملیات های دفاع مقدس را منبعث از روحیه اسلامی و شهادت طلبی رزمندگان عنوان نمود و با اشاره به محوریت امام در جنگ, گفت: امامی که خالصانه میگفت من دست و بازوی شما رزمندگان را میبوسم, روحیه ای وصف ناپذیر به رزمندگان تزریق میکرد.

سردار حزنی به خیانت صدام به کمک دو بلوک غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی سابق اشاره کرد و گفت: در جنگ عراق علیه ایران کشورهای اروپایی وظیفه تجهیز ارتش صدام را به عهده داشتند. آلمان،ایتالیا، انگلیس، نروژ و حتی کشور سوئیس که در هیچ جنگی شرکت نکرده بود در جنگ عراق و ایران به صدام کمک کرد.همچنین کشورهای عربی هم که در راس آنها کویت و عربستان و مصر و اردن بودند با تمام توان به صدام کمک کردند.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر در ادامه سخنان خود سازمان ملل را نیز طرفدار صدام عنوان کرد و افزود: با تمام کمک ها ، رزمندگان ایران فقط با کمک خداوند و روحیه شهادت طلبانه توانستند مقاومت کنند و پیروز شوند.

photo_2015-09-18_22-14-14photo_2015-09-18_22-14-03

Share