تصادفی که موجب مرگ یک سرنشین شد

جزئیات تازه تصادف خونین رشت/ آیا پلیس در تعقیب تیبا بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،انتشار خبر «تصادف خونین در خیابان معلم رشت» بازتاب گسترده‌ای بویژه بین کاربران شبکه‌های اجتماعی گیلان داشت.خبرهای کسب شده تازه حاکی از آن است که میلاد ۲۲ ساله به همراه ۴ دوست خود حوالی ساعت ۲۲ جمعه شب از خیابان معلم رشت می‌گذشتند که به دنبال سرعت زیاد خودرو و تلاش راننده برای پیچیدن به داخل یک کوچه حادثه‌ای مرگبار را رقم زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه،انتشار خبر «تصادف خونین در خیابان معلم رشت» بازتاب گسترده‌ای بویژه بین کاربران شبکه‌های اجتماعی گیلان داشت.خبرهای کسب شده تازه حاکی از آن است که میلاد ۲۲ ساله به همراه ۴ دوست خود حوالی ساعت ۲۲ جمعه شب از خیابان معلم رشت می‌گذشتند که به دنبال سرعت زیاد خودرو و تلاش راننده برای پیچیدن به داخل یک کوچه حاتصادف-رشت۱-۶۶۵x498دثه‌ای مرگبار را رقم زد.

 براساس اظهارات شاهدان ماجرا بعد از برخورد خودرو به صندوق صدقات سر کوچه، ماشین به سطل زباله و تیر برق برخورد کرد. به فاصله کمی، تیربرق بروی تیبا سقوط کرد و میلاد که در قسمت عقب خودرو پشت سر راننده نشسته بود به دلیل ضربه وارده بر سر، جان خود را از دست داد.

به جز کوفتگی و خراش‌های معمول تصادفات شدید برای همه سرنشینان خودرو، یکی دیگر از پسران از ناحیه سر با شکستگی عمیق مواجه شده و یکی از دختران حاضر در ماشین هم دچار آسیب از ناحیه لگن شده است.

 دلیل سرعت زیاد تیبا چه بود؟

در این بین سرعت زیاد راننده تیبا باعث اظهار نظرهای مختلف بین افکار عمومی شده است. این موضوع بین کاربران شبکه های اجتماعی با اظهاراتی مانند آرزوی سلامتی برای سرنشینان، تاسف برای افرادی که بدون کسب مهارت لازم پشت خودرو می نشینند تا نامناسب بودن خیابانها و نداشتن تفریح جوانان و تازه به دوران رسیدگی بعضی افراد را شامل می شد.

یکی از نزدیکان جوانان حاضر در اتومبیل در این ارتباط به گفت: راننده تیبا وقتی پای خود را محکم تر بر پدال گاز گذاشت که گشت شبانه پلیس رشت از آن‌ها درخواست توقف کرد و از آنجایی که جوانان حاضر در خودرو دختر و پسران جوان بودند از تبعات پرسش و پاسخ به پلیس ترسیدند و تلاش کردند با سرعت از تیرس نگاه ماموران مخفی شوند. او همچنین مدعی شد خوانواده «میلاد.م» قصد شکایت از پلیس را دارد.

پلیس در تعقیب سرنشینان تیبا نبود 

این ادعا‌ و شایعه ها صراحتا از سوی سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان تکذیب شد.معاون-اجتماعی-پلیس-گیلان-خیرخواه-۲۷۸x181

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان تاکید کرد :طبق اطلاعاتی که از سوی پلیس راهور به نیروی انتظامی رسیده، سرعت زیاد خودرو و عدم توانایی در کنترل اتومبیل باعث برخورد تیبا به پژو ۲۰۶ و سپس صندوق صدقه خیابان و سطل زباله و در ‌‌نهایت تیر برق و سقوط آن برروی ماشین شد.

این مقام هرگونه تعقیب و گریز از سوی پلیس را تکذیب و از رسانه‌ها و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست کرد به شایعاتی که به دنبال حوادث مختلف منتشر می‌شود توجه نکنند.

محل حادثه: دو روز بعد

مشاهدات عینی از محل تصادف در فاز دوم خیابان معلم رشت هم حاکی از آن است که دو روز بعد از وقوع حادثه شهرداری و پلیس راهور تصمیم به ایجاد سرعت گیر در محدوده ۵۰ متری صحنه کرده اند؛ منطقه‌ای که طی ماههای گذشته شاهد چند تصادف دیگر هم بود.

این سرعت گیر صبح امروز یکشنبه با حضور ماموران شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی ایجاد شد تا شاید از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

مسایل پیرامون این تصادف در حالی ادامه دارد که خانواده میلاد جوان کشته شده در تصادف، فردا بر سرمزارش سومین روز از دست دادنش را به سوگ می‌نشینند.

Share