شیرزاد عضو شورای شهر رشت

جایگاه ریاست شورا با اعضای شورا تفاوتی ندارد/رشت نباید گذرگاه عبور گردشگران باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اشاره به اینکه جایگاه رئیس شورا با اعضای شورا تفاوتی ندارد، ادامه داد: اعضای شورا منتخبان و نمایندگان مردم هستند و می‌توانند در تمام برنامه‌های شورا مشارکت و تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزا دshirzad07976_resizeعضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت متذکر شد: تمام اعضای شورا منتخبان مردم هستند و با انگیزه خدمت صادقانه و توسعه شهر رشت وارد این عرصه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه رئیس شورا با اعضای شورا تفاوتی ندارد، ادامه داد: اعضای شورا منتخبان و نمایندگان مردم هستند و می‌توانند در تمام برنامه‌های شورا مشارکت و تصمیم‌گیری کنند.

شیرزاد با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای آرامش و بدون تنش برای انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم رسانه‌های شهر رشت به اعضای شورای اسلامی در حفظ و برقراری آرامش کمک کنند.

وی درباره پروژه‌های نیمه‌تمام شهر رشت گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر رشت از جمله زیرگذر شهید رجایی، پل‌های عابر پیاده، اتوبوس بی‌ارتی و… در اولویت کاری شهرداری رشت قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افتتاح موزه معاصر این شهر را از دیگر پروژه‌های مهم دانست و تصریح کرد: به‌زودی افتتاح موزه معاصر در مکان ساختمان شهرداری رشت واقع در میدان شهدای ذهاب انجام می‌شود.

وی افتتاح موزه را در توسعه گردشگری مهم دانست و یادآور شد: در این موزه آثار فرهیختگان و نخبگان شهر رشت و گیلان در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و… به نمایش گذاشته می‌شود.

شیرزاد با اشاره به اینکه شهر رشت نباید گذرگاه عبور و مرور گردشگران باشد، متذکر شد: با انجام چنین پروژه‌هایی گردشگران تمایل بیشتری به حضور در شهر رشت دارند.

وی اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی و موزه معاصر را با هم مرتبط دانست و یادآور شد: با اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی در بافت مرکزی شهر رشت گردشگران تمایل بیشتری برای بازدید از موزه و گردش در پیاده راه فرهنگی پیدا می‌کنند.

/فارس

Share