مهرداد لاهوتی

تکذیب اختلاط برنج ایرانی با خارجی/ بازار داخلی را با برخی اظهارنظرها تخریب نکنیم/این شایعات ترفند برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لنگرود در مجلس،با تکذیب برخی اظهارات مبنی بر اختلاط برنج ایرانی با نوع خارجی آن، گفت: منتسب کردن آلودگی به برنج ایرانی یا اختلاط آن با برنج های خارجی ترفند برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر و ایجاد کساد در بازار تولیدات ملی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لنگرود در مجلس، با تکذیب برخی اظهارات مبنی بر اختلاط برنج ایرانی با نوع خارجی آن، گفت: منتسب کردن آلودگی به برنج ایرانی یا اختلاط آن با برنج های خارجی ترفند برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر و ایجاد کساد در بازار تولیدات ملی است.

لنگرود (۹)lahootiمهرداد بائوج لاهوتی ،با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اختلاط برنج ایرانی با نوع خارجی آن، گفت: بیان چنین اظهارنظرهایی با اهداف خاص و در جهت رشد فروش تولیدات بیگانه صورت می گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برنج ایرانی با کیفیت عالی در کشور تولید و عرضه می شود، افزود: اظهارنظرهایی مبنی بر قاطی کردن برنج ایرانی با خارجی تنها در جهت خراب کردن بازار تولید ملی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه با هر اظهارنظری که به کاهش تمایل مردم در استفاده از تولید ملی منجر شود باید برخورد قانونی صورت بگیرد، تصریح کرد: هر چند حفظ حقوق مصرف کنندگان در این رابطه ضروری است،اما نباید از حق تولیدکنندگان زحمت کش نیز چشم پوشی کرد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز ذره بین دستگاه های نظارتی از آلوده بودن برنج خارجی برداشته نشده است،تاکید کرد:در حالی که کیفیت بسیار نازل برنج خارجی بر کسی پوشیده نیست،گویا اظهارنظرهایی چون اختلاط برنج ایرانی با خارجی تنها راهکار سودجویان برای فروش محصولات خارجی در بازار است.

بائوج لاهوتی با بیان اینکه کیفیت برنج ایرانی زبانزد است، افزود: درحال حاضر بسیاری از کشورها خواهان خرید برنج ایرانی هستند؛اما متاسفانه در سایه بی مهری مسئولان نسبت به شالیکاران شاهد کاهش هر روزه تولید این محصول در کشور هستیم.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منتسب کردن آلودگی به برنج ایرانی یا اختلاط آن با برنج های خارجی ترفند برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر است.

/خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
Share