فرمانده پلیس راه گیلان

تصادف مرگبار سه عابر پیاده بر اثر بی‌احتیاطی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از سانحه تصادف مرگبار سه عابر پیاده بر اثر بی‌احتیاطی در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از سانحه تصادف مرگبار سه عابر پیاده بر اثر بی‌احتیاطی در جاده‌های این استان خبر داد.rasteghar

مهیار رستگار با اشاره به اینکه اکنون راه‌های مواصلاتی استان باز است و تردد بدون محدودیت در آنها جریان دارد، اظهار کرد: رانندگان احتیاط را در رانندگی لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه در برخی محورها شرایط جاده‌ها بارانی است، افزود: رانندگی در شرایط بارانی قوانین خاص خود را دارد و احتیاط و دقت مضاعف می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان محورهای روستایی و فرعی گیلان را پرحادثه خواند و تصریح کرد: رانندگان در این محورها باید دقت زیادتری در رانندگی داشته باشند اما گاهی با حوادث تلخ مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته سه عابر پیاده در محورهای فرعی استان بر اثر سانحه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: عابران پیاده که مرتب از عرض خیابان‌ها به‌ویژه راه‌های روستایی عبور می‌کنند باید توجه بیشتری داشته باشند.

رستگار سرعت غیرمجاز رانندگان در راه‌های روستایی و فرعی را حادثه‌ساز خواند و یادآور شد: سرعت زیاد کنترل را از دست راننده ساقط می‌کند و حادثه‌های مرگبار به وجود می‌آورد.

وی مسئولیت هر کاری را به‌ عهده انسان دانست و متذکر شد: ممکن است انسان در طول زندگی اشتباه کند اما اشتباه رانندگانی که سرعت و سبقت مجاز را رعایت نمی‌کنند و حادثه‌آفرین می‌شوند قابل جبران نیست.

این مسئول رعایت قوانین رانندگی را مورد تاکید رانندگان به‌ویژه مسافران قرار داد و خاطرنشان کرد: به ایام پایانی شهریور نزدیک می‌شویم و شاهد حجم ورود مسافران به گیلان هستیم و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی و قوانین رانندگی ایمن داشته باشند.

/فارس

Share