عاشوری در همایش تجلیل از بهورزان شهرستان شفت

تشکل صنفی بهورزان ایجاد شود/وجود افراد بیکار برای جامعه مضر است/دولت سختی کار بهورزان را لحاظ کند/نیمه خالی و پر لیوان را با هم ببینیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری ایجاد تشکل صنفی و ایجاد صندوق قرض الحسنه را نیازمند همت و هماهنگی خواند و گفت: دکتر محمودی رئیس شبکه بهداشت و درمان دستورات لازم را صادر کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تجلیل از بهورزان شهرستان شفت در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت و با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , در این مراسم حیدر محمودی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم روستاها گفت: بهورزان بهترین photo_2015-09-10_18-26-36حامیان ارائه سلامت و خدمات بهداشتی به مردم روستاها هستند و بیشترین نقش رادر سلامتی سلامتی مردم روستاها دارند.
وی از افتتاح ۴ خانه بهداشت در این شهرستان و در هفته دولت خبر داد و افزود:این مسئله اشتغال زایی برای بهورزان را به همراه داشته است.
محمودی اعتبار لازم برای ساخت این ۴ خانه بهداشت را بالغ بر ۳۵۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
رئیس شبکه بهداشت از اضافه شدن ۳۰ بهورز به بهورزان شهرستان شفت خبر داد و گفت:جمعیت بهورزان شهرستان به ۲۸۰ نفر رسیده است.
محمودی تعدادخانه های بهداشت شهرستان را ۶۰ خانه بهداشت اعلام کرد و گفت: ۵ خانه بهداشت در حالت تکمیل هستند و به زودی به بهره برداری می رسند.

وی مهمترین پارامتر توسعه یافتگی کشورهای توسعه یافته را در مقوله بهداشت و درمان دید و گفت:در کشورهای اروپایی, امریکایی و آسیای شرقی شناخت عوامل و عناصر ارتقاء رشد در بعد سلامت از امور انکار ناپذیر است.
محمودی تلاش سیاست مداران را در جهت ارتقاء نظام بهداشتی از شاخص متوسط به نرمال انکار ناپذیر خواند و اظهار کرد:اگر به این هدف مهم دست پیدا نکردیم به علت بروز جنگ تحمیلی ناخواسته دشمن به همراه هجمه های اقتصادی و فرهنگی بوده است.

وجود افراد بیکار برای جامعه مضر است/بهورزان حامل سلامت هستند

photo_2015-09-10_18-26-30عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در این همایش گفت:باید تحلیل درستی از مشاغل و حرفه داشته باشیم و نیمه خالی و پر لیوان را با هم ببینیم.

 نماینده مردم فومن و شفت, انسان را ساخته شده برای کار و تلاش دانست و گفت: تا روزی که زنده هستیم باید تلاش کنیم.

وی وجود آدمهای بیکار را مضر خواند و گفت:این افراد وجودشان برای جامعه منفعتی ندارد.

عاشوری بهورزان را حامل سلامت دانست و گفت : بهرورزان از نوزاد گرفته تا افراد پیر خدمت رسانی می کنند و این مسئله شکرگزاری می خواهد, پس باید زبان شکرگزاری داشته باشیم.
وی از مدیران و بهورزان خواست تا در خانواده به توصیف شغل خود پرداخته و به آن افتخار کنند زیرا شغل های پزشکی و بهداشتی در کشور از اعتبار بالایی برخوردارند.

عاشوری به دریافتی کم بهورزان اشاره کرد و تصریح نمود:اگر چه کشور در تحریم است ولی به مقوله بهداشت توجه خاص شده و بهورزان به استخدام در آمده اند.

وی با اشاره به سختی کار بهورزان گفت:باید دولت سختی کار بهرورزان را لحاظ کند.

نماینده مردم فومن و شفت به جمعیت بهورز شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: لزوم ایجاد تشکل بهرورزان حس می شود.

وی ایجاد تشکل صنفی و ایجاد صندوق قرض الحسنه را نیاز به همت و هماهنگی خواند و گفت: دکتر محمودی رئیس شبکه بهداشت و درمان دستورات لازم را صادر کند.

یونس محمودی فرماندار شفت در این مراسم گفت: با سیاست مدبرانه رئیس جمهور شاهد پیشرفت چشم گیری در حوزه بهداشت و درمان بوده ایم.

وی شاخصه رشد درمانی کشور را در مقایسه با سایر کشورها متوازن و متعادل خواند و گفت: رویکرد دولت روحانی در زمینه کاهش هزینه درمان و استخدام بهورزان با گذشته غیر قابل قیاس است.

محمودی اضافه کرد:بهورزان دیوار اعتماد ملت با دولت مردان هستند و می توانند با رفاقت , دوستی و مهربانی دیده بان دولت و ملت باشند.

فرماندار شفت بهورزان را سفیران نور در روستاها دانست و تاکید کرد ارتباط بهرورزان با مردم ;متین, عالمانه و کارشناسانه است.

photo_2015-09-10_18-26-48

Share