سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس خبرداد

بیمه درمانی کلیه ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت : بیمه درمانی کلیه ایثارگران اعم از شاغلین، بازنشستگان و غیر شاغلین تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شاهدشمال ,سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت : بیمه درمانی کلیه ایثارگران اعم از شاغلین، بازنشستگان و غیر شاغلین تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد داشت.

jafarzade_5786وی افزود: با تخصیص بودجه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، امسال نیز همانند سال گذشته کلیه ایثارگران اعم از شاغلین، بازنشستگان و غیر شاغلین تحت پوشش خدمات بیمه درمانی بنیاد قرار می گیرند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی طراح طرح دو فوریتی استفساریه بند ج تبصره ۱۶ قانون بودجه، در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ایثارگران شاغل و بازنشسته از سوی بنیاد شهید متوقف و این وظیفه بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شد، اما مجلس در قانون بودجه ۹۳ بنیاد شهید متولی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایثارگران دانست و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور وقت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعلی را موظف به کم کردن بودجه مربوطه از سرجمع بودجه دستگاه‌ها و پرداخت آن به بنیاد شهید شد.

نماینده ایثارگر  مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انشالله با  تخصیص اعتبارات لازم در این خصوص ،  مشکل ایثارگران شاغل برای اینکه خدمات بهداشتی و درمانی متعارف را دریافت نمایند، برطرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط به مدیریت قبلی آن است گفت: این تحقیق و تفحص، هیچ ربطی به مدیریت و تیم جدید بنیاد شهید ندارد و مربوط به قبل است و انشاالله طی هفته های آینده نتایج کلی آن منتشر خواهد شد.

عضو  هیات رئیسه فراکسیون  ایثارگران مجلس شورای اسلامی متذکر شد: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  بعد از حضور در مجموعه مدیریتی بنیاد شهید، آن را سروسامان داده است و به خصوص به مجموعه تیم تحقیق و تفحص احترام گذاشته و همکاری خوبی داشته است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: آقای شهیدی و مجموعه اش دارند تلاش می کند و وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که وی را کمک و همراهی کند .

Share