رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت

به دنبال جذب دانشجو در مقطع ارشد هستیم/آخرین وضعیت ساختمان جدید دانشگاه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گشتی به پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی ساختمان جدید آموزشی اشاره نمود و اظهار کرد:پیمانکار قول تحویل پروژه تا خرداد سال آینده را داده است.ساختمان جدید دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان فومن نمادی از حضور اموزش عالی در شهرستان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مجتبی ملکی چوبری ریاست قبلی این دانشگاه گفت:دانشگاه آزاد اسلامی نمونه بارزی از فالیت نهاد خصوصی در مشارکت های عمومی است.photo_2015-09-21_07-32-44

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , سید سجاد گشتی با اشاره به اینکه این دانشگاه امروز با مدیریت صحیح به بیش از ۴۴۰ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در سراسر کشور رسیده است,اضافه کرد:امکانات آموزشی واحد فومن و شفت در سطح بالایی قرار دارد.
گشتی مهمترین اهداف این مجموعه را آموزش و تربیت خواند و اظهار نمود:برای آموزش نیاز به کمک همه سازمانها و نهادها داریم.و این فرصتی برای شهرستان فومن و شفت است تا به دانشگاه ازاد اسلامی در تربیت جوانان انقلابی و اندیشمند کمک کنند و فرصتی برای ما بوجود آمده تا وظیفه خود را در قبال کشور و جامعه انجام دهیم.

رئیس دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تاکید کرد: از زمان تاسیس این واحد دانشگاهی مجوز رشته های مختلف کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته صادر شده ولی در مقطع کارشناسی ارشد مجوز پذیرش دانشجو برای این دانشگاه از سوی وزارت علوم صادر نشده است.

سجاد گشتی تصریح کرد؛از وقتی به عنوان مدیر کار خود را آغاز کردم در تکمیل پرونده کارشناسی ارشد اقداماتی آغاز نمودم و انشاء الله خبرهای خوبی خواهیم داشت.

وی به فعالیت ۶۷ نفر عضو هیئت علمی و کارمند در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و با اشاره به کاهش نقدینگی گفت :در صورت ادامه روند موجود در آینده به مشکل بر خواهیم خورد.
گشتی به پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی ساختمان جدید آموزشی اشاره نمود و اظهار کرد:پیمانکار قول تحویل پروژه تا خرداد سال آینده را داده است.ساختمان جدید دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان فومن نمادی از حضور اموزش عالی در شهرستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با اشاره به اینکه باید با توجه به توان علمی و ساختاری دانشگاه در راستی تعلیم , تربیت , پژوهش و مسائل فرهنگی حرکت کنیم ,تصریح کرد:در بحث پژوهش دانشگاه آزاد وابستگی صد درصد به شهریه دانشجویان دارد.
وی به تاکیدات دکتر میرزاده در تاسیس شرکت دانش بنیان و تولید ثروت از علم اشاره کرد و افزود: با توجه به توان علمی و ساختاری دانشگاه باید قدم در این مسیر برداشته تا منابع مالی و هزینه جاری این واحد را تامین کنیم.
سجاد گشتی با بیان اینکه می توان از طریق شرکت دانش بنیان به هزینه های جاری واحدها کمک کرد ,گفت: همه باید دست در دست هم دهند تا گامی مثبت برداشته شود.
گشتی تاکید کرد: اگر بخواهیم با استفاده از پژوهش ثروت تولید کنیم طبق منویات مقام رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی می توانیم به این مجموعه کمک کنیم.
سید سجاد گشتی بر لزوم افزایش معنویت و معرفت در بین دانشجویان تاکید کرد و گفت: این شهر بزرگانی چون آیت الله بهجت (ره) دارد بنابراین وظیفه ماست به مسائل فرهنگی با نگاه بومی توجه داشته باشیم.
گشتی به استفاده از تمام ظرفیت شهرستان در جذب بیشتر دانشجو تاکید و گفت: موفقیت دانشگاه, موفقیت تمام مردم شهر است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد فومن و شفت از ثبت نام الکتونیکی ۲۹۳ نفر در سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت:در رتبه هفتم گیلان قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه طبق ایین نامه ها و برنامه ساختاری سازمان جلو می رویم گفت:برای کیفی سازی آموزش نیاز به اساتید خوب داریم.

گشتی تصریح کرد: نمی خواهیم از جیب دانشگاه محبوب دلها و قلبها شویم بلکه مصلحت و عاقبت اندیشی دانشگاه برایم مهم است و مطابق دستوراتی که از سازمان داده می شود پیش می رویم و از مردم شهرستان فومن و شفت می خواهم که کمک کنند.
وی استفاده از جوانان با استعداد و تحصیل کرده فومن و شفت را برای تدریس در دانشگاه حتمی خواند و افزود:انتقاد پذیر هستم ولی انتقادی که همراه با راهکار و پیگیری باشد .

Share