با حضور فرماندار و نمایندگان رشت در چهارمین روز از هفته دولت

بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی بخش کوچصفهان +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در عصر چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت ، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر هیئت همراه ، پروژه های عمرانی بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در عصر چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت ، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر هیئت همراه ، پروژه های عمرانی بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.
Image_36به گزارش خبرنگار دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در این مراسم گفت: با وجود تمامی مشکلات امسال توانستیم بیش از ۳۴۳ طرح عمرانی و طرح هایی که در جهت ایجاد اشتغال نقش دارند را با همکاری بخش خصوصی عملیاتی و بازگشایی کنیم.
وی در خصوص رشد طرح های گاز رسانی نسبت به سال گذشته گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۲۶ درصدی طرح های گاز رسانی در استان بودیم و توانستیم پروژه گاز رسانی به بخش های خمام و خشکبیجار را به اتمام برسانیم و تا پایان سال ۹۵ هیچ روستای بدون گاز در استان نخواهیم داشت.

مهدوی در خصوص طرح راه روستایی نیز گفت : آسفالت راه های روستایی نسبت به سال گذشته ده درصد رشد داشته و این امید وجود دارد که این رقم را در سال آینده به ۶۰ درصد برسانیم.
در ادامه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس از مسوولین و مدیران دستگاه های دولتی تشکر کرد و خواستار حل مشکلاتی شد که مردم در مراسم افتتاح آنها را بیان کردند.
در پایان نیز کامبیز یوسفی بخشدار کوچصفهان از اعتبار۱۳ میلیاردی برای افتتاح بیش از ۳۰ طرح در بخش کوچصفهان خبر داد.
بهره برداری از طرح های هادی ، آسفالت راه های روستایی ، احداث واحد های مسکن مدد جویان روستایی و گاز رسانی به روستا های کوچصفهان از جمله طرح های بهره برداری شده در این روز بود.
بهره برداری طرح هادی روستاهای ملاسرا,کتیک لاهیجان و پیرموسی , بهره برداری از آسفالت روستاهای پشکه,پیرموسی , کتیک لاهیجان و مژده , افتتاح ۷ واحد مسکونی مددجویان روستایی , بهره برداری از ۶ پروژه کابل کشی , نصب ترانس و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی ,بهره برداری از خانه بهداشت روستای هندوانه پردسر , گازرسانی به روستاهای احمدسرا ,ایمن آباد,جعفر آباد,سده,مژده,شکار سرا,علی سرا,نویده ,شیرابه و کنار سر از جمله پروژه های افتتاحی بخش کوچصفهان شهرستان رشت بود.

Share